کرمان؛

دفع حداقلی وجذب حداکثر اولویت نظام از نظر وزیراطلاعات

وزیر اطلاعات در جمع مردم شهرستان بافت با اشاره به اینکه حکومت اسلامی ایران بر پایه اخلاق و معنویت و خدمت به مردم است گفت: نظام حکومت اسلامی ایران در چهارچوب اسلام و شرع است .

دفع حداقلی وجذب حداکثر اولویت نظام از نظر وزیراطلاعاتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حجت الاسلام سید محمود علوی همچنین با اشاره به وجود امنیت د رکشور گفت: بارور شدن فرهنگ و اقتصاد بایستی در کنار آرامش و امنیت ایجاد شود .

وزیر اطلاعات همچنین راه ایجاد امنیت و آرامش را در کشور با توجه هب وحدت میسر دانست و افزود: آزادی در انتخابات و دموکراسی مردمی در کشور ایران اسلامی سبب ایجاد سلایق سیاسی در کنار یکدیگر و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست .

حجه الاسلام علوی تحقق اقتصاد مقاومتی را در سایه وحدت و همدلی دانست و گفت: هرکس در هر پست و مقام و موقعیتی که باشد بایستی در چهارچوب شرع و حلال و حرام قانونی حرکت کند .

وی دفع حداقلی و جذب حداکثری را مهمترین اولویت فعلی برای حفظ نظام اسلامی و وحدت مردم دانست و گفت : وجود ناامنی های فعلی د ربرخی کشورهای دنیا و امنیت فعلی د رنظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان از  ،اقتدارو عزت و سربلندی ملتی است که هر کدام نیرویی خبره و حافظ امنیت و اقتدار این مرزو بوم هستند.

وزیر اطلاعات درادامه با حضور در جمع مردم نیز به برررسی مشکلات مردم پرداخت.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: وزیر ، اطلاعات ، جذب ، قانون ، بافت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.