بداغی : غیبتم با هماهنگی سرمربی بود

مربی تیم ملی کاراته بانوان،گفت : حضور نداشتنم در رقابت های انتخابی تیم ملی با هماهنگی سرمربی بوده و امشب به تهران می آیم.

بداغی : غیبتم با هماهنگی سرمربی بودفریبا بداغی که شب گذشته به عنوان مربی تیم ملی کاراته بزرگسالان بانوان کشور انتخاب شد ، در گفتگو با خبرنگار  کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،بیان داشت:  غیبتم با هماهنگی و اجازه سرمربی تیم ملی ،  بود و ان شااله از فردا در رقابت های انتخابی خواهم بود . 

مربی تیم ملی ادامه داد : به نظرم جمله حضور نیافتنم در رقابت های انتخابی که برخی از خبرگزاریها بیان کرده اند جمله درستی نیست چرا که به دلیل کسالتم با سرمربی صحبت کردم  و با وی کاملآ هماهنگ بودم . 

بداغی افزود : به امید خدا امشب راهی تهران می شوم و از فردا در رقابت های انتخابی حضور خواهم داشت . 

بداغی  در خصوص انتخاب خود در این سمت بیان داشت : از انتخاب و اعتماد خانم مشیری و فدراسیون ممنونم و امیدورام با این گروه بهترین نتایج را در رقابت های جهانی اتریش کسب کنیم و جواب اعتماد فدراسیون و کادر فنی را بدهیم . 

مربی تیم ملی تصریح کرد : بودن در کنار خانم مشیری افتخاری است برای من، وی پیشکسوتمان هستند و اخلاق و رفتار و قهرمان پروری وی بر هیچکس پوشیده نیست و خیلی خوشحالم از اینکه قرار است در کنار وی در خدمت تیم ملی کشورم باشم . 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار