وکیلی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

اتفاقاتی، اکثریت اصلاح‌طلبان در مجلس دهم را تضعیف کرد

منتخب مجلس دهم گفت: اتفاقاتی اکثریت اصلاح‌طلبان در مجلس دهم را تضعیف کرد.

حل مسائل اقتصادی، اولویت کاری همه نمایندگان منتخب مجلس دهممحمدعلی وکیلی، منتخب مجلس دهم در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌هایگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص انتخاب ریاست مجلس دهم اظهار داشت: عارف و لاریجانی هر کدام محاسن و تجاربی در حوزه‌های مختلف مدیریتی و فرهنگی دارند.

وی در ادامه افزود: از آنجا که کارنامه 8 ساله لاریجانی امضا شده اما هنوز برای عارف این کارنامه امضا نشده است.

منتخب مجلس دهم با اشاره به اینکه ریاست مجلس کار آسانی نیست، ادامه داد: ریاست مجلس جایگاه تعاملی خاص خود را می‌خواهد و رئیس مجلس باید بر 290 نماینده ریاست کند، همچنین توان تعامل گسترده و قدرت ارتباط گیری بالا می‌خواهد.

وی  در ادامه گفت: ظرافت‌های کاری مجلس حساسیت جایگاه  این نهاد را بالا برده است و نمی‌توان پیش بینی کرد کدام یک موفق می‌شوند.

منتخب لیست امید بیان کرد: اکثریت مجلس دهم متشکل از ائتلاف اصلاح‌طلبان بود اما طی روزهای اخیر متاسفانه اتفاقاتی افتاد که این اکثریت تضعیف و دو قطبی مجلس تقویت شده است.

وکیلی با اشاره به شعار انتخاباتی خود تحت عنوان امید، آرامش و رونق اقتصادی گفت: نمایندگان مجلس دهم برای تحقق برنامه‌های انتخاباتی خود، تلاش خواهند کرد. 

وی با تاکید بر اینکه حل مسائل اقتصادی در اولویت کاری منتخبان مجلس دهم است، گفت: ارائه راهکار در حوزه مسائل اقتصادی ممکن است، تفاوت داشته باشد و هر یک از نمایندگان شیوه خاصی را در ارتباط با این مهم در نظر بگیرند. منتخبین باید بر حل مشکلات اساسی مردم تلاش کنند، همچنین از مسائل حاشیه ای و تقابل‌های کاذب دوری کنند. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار