اهواز؛

تقدير از ۱۴۰ كودک و نوجوان قرآنی در انديمشک

دانش‌آموزان قرآنی شهرستان اندیمشك كه در فعالیت‌های قرآنی مدارس شركت داشته و به موفقیت رسیده‌اند تجلیل خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیر دارالقرآن طاهریان اداره آموزش و پرورش اندیمشک ، اظهار كرد: مراسم اختتامیه کلاس‌های این دارالقرآن برگزار می‌شود.

کیانوش قلاوند،  با اشاره به اینکه این مراسم ساعت ۱۷ امروز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه در حسینیه امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار خواهد شد، افزود: ۱۴۰ قرآن‌آموز در این مراسم شرکت خواهند کرد.

مدیر دارالقرآن طاهریان اداره آموزش و پرورش اندیمشک بیان کرد: رشته‌های حفظ قرآن کریم و روانخوانی در این دارالقرآن به دانش‌آموزان در مقاطع تحصیلی مختلف و مشتاق امور قرآنی آموزش داده می‌شود.

قلاوند با اشاره به اینکه ۲۰ قرآن‌آموز در این دارالقرآن موفق به حفظ اجزاء قرآن شده‌اند، اظهار داشت: ۸۰ دختر و ۶۰ پسر دانش‌آموز مقطع ابتدایی در مراسم اختتامیه فرآیند آموزشی این دارالقرآن در سال تحصیلی جاری شرکت خواهند کرد.

وی عنوان کرد: منابع استفاده شده توسط ۸ مربی این دارالقرآن کتاب‌های نسیم انس تألیف «حسینعلی شریف» و هدیه‌القرآن تألیف سید محسن موسوی‌بلده است.

قلاوند تصریح كرد: مسئولان شهری همچون امام جمعه، مدیر آموزش و پرورش و مدیر مدرسه علمیه بقیه‌الله اندیمشک به منظور حضور در این مراسم دعوت شده‌اند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.