مهمانان ویژه دیدار پرسپولیس و راه آهن؛

جادوگر و ناراضی با چند وزیر و وکیل مهمان ویژه پرسپولیس و راه آهن

دیدار پرسپولیس و راه آهن تهران در آخرین هفته از رقابت های لیگ برتر فوتبال که شاید قهرمانی این تیم را به همراه داشته باشد از مهمانان ویژه ای برخوردار ست.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛طبق شنیده ها در این دیدار پیشکسوتان پرسپولیس قطعا حضور خواهند داشت و افرادی از جمله حسین هدایتی،احمد رضا عابدزاده ،محمد پنجعلی،مهرداد میناوند از جمله افراد سر آمد آنها خواهند بود.

حضور علی کریمی در این بازی نیز به گوش می رسد و یک دوپینگ روحی برای پرسپولیسی ها محسوب می شود و در کنار ی کارلوس کی روش سرمربی ناراضی و مارکار آقاجانیان مربی تیم ملی نیز ای بازی را از نزدیک تماشا خواهند کرد.

از جمله برنامه های این دیدار دعوت از وزرای کابینه دولت روحانی است که در صورت استقبال از این دعوت حداقل حضور 4 وزیر قطعی خوهد شد.

با توجه به دعوت از وزرا محمود گودرزی نیز این بازی را از نزدیک تماشا یکند و باید گفت این دیدار از حساسیت بالایی برخوردار است و شاید جام قهرمانی با وجود این همه میهمان ویژه در تهران بالای سر قهرمان لیگ برتر 15 برود.

برخی مداحان مشهور از جمله سید مهدی میر داماد نیز در این بازی حضور خواهند داشت.

دیدار پرسپولیس و راه آهن از هفته پایانی لیگ برتر فوتبال روز جمعه در ورزگاه آزادی برگزار می شود و همزمان با این دیدار هفت دیدار دیگردر شهر های مختلف برگزار می شود و در قم استقلال به مصاف صبا می رود و یک چشم هم به دیدار های تهران و اهواز دارد چرا که استقلال خوزستان در حال حاضر بخت نخست قهرمانی است و البته پرسپولیس و استقلال تهران نیز هنز شانس دارند.

در دیگر دیدار های این هفته تیم های سیاه جامگان و ملوان نیز دیداری حساس را در انزلی برگزار می کنند و با توجه به نتیجه دیدار پرسپولیس و راه آهن 2 تیم دیگر سقوط کننده نیز مشخص میشوند.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار