علی لطیفی: باید مجسمه طلای من را جلو ساختمان باشگاه می‌ساختند

سرمربی سابق باشگاه راه آهن گفت: ای‌کاش سازمان لیگ راهکاری پایه ریزی کند تا افرادی که برای موفقیت تیمی تلاش میکنند و زحمات زیادی میکشند به حق خود برسند.

علی لطیفی: باید مجسمه طلای من را جلو ساختمان باشگاه می‌ساختندعلی لطیفی سرمربی سابق باشگاه راه‌آهن در گفتگو با خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص شکایت خود از باشگاه راه‌آهن گفت: بنده حکم را چند ماهی است که گرفته‌ام این حکم در حال اجراست متاسفانه اتفاقات عجیب و غریبی در فوتبال ما رخ میدهد که هیچ جای دنیا نمونه آن دیده نمیشود، چگونه شخصی یک تیم را بدون اینکه یک ریال از بدهی‌های خود را تسویه کند به شخص دیگری واگذار میکند و ما بدون دریافت مبلغی باید با اداره مالیات نیز درگیر شویم.

ای‌کاش سازمان لیگ راهکاری پایه ریزی کند تا افرادی که برای موفقیت تیمی تلاش میکنند و زحمات زیادی میکشند به حق خود برسند.

لطیفی در خصوص وضعیت راه‌آهن در دوران سر‌مربی گری خود خاطرنشان کرد: در آن زمان بنده و اعضای کادر فنی تیم تیم را با چنگ و دندان نگه داشتیم و هیچکش به دلیل مشکلات مالی حاضر به حمایت از تیم نبود‌ و من به تنهایی و به لطف خدا توانستم بازیکنانی که تمایلی به شرکت در تمرینات را نداشتند دور هم جمع کنم و در لیگ برتر حفظ کنم.

وی در ادامه افزود: بنده در آن زمان بازیکنان سطح بالا را بصورت رایگان به خدمت تیم درآوردم و ما حتی پول خرید آب معدنی را نداشتیم و با همین شرایط  توانستیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و مدیران تیم به جای اینکه به بنده پاداش بدهند، مطالباتم را هم پرداخت نکرده‌اند و حتی اجازه نداند که بنده حاصل دست رنج خودم را ببینم و تیم را از من گرفتند. در مقابل لطف های که من برای این تیم انجام داده‌ام باید مجسمه طلا من را جلو ساختمان باشگاه می‌ساختند.

سرمربی اکسین البرز در پایان گفت: بنده تا اخر پی‌گیر مطالبات خود هستم و از آن نمیگذرم و از مسئولان  فعلی راه آهن هن گله دارم زیرا هروقت برای دریافت مطالبات اقدام کرده‌ام بنده را به دادستانی یا حمید استیلی ارجاع داده اند، امیدوارم ریاست جدید فدراسیون وسازمان لیگ ساز و کاری مهیا کنند تا از این دست مشکلات برای کسی پیش نیاید.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار