کاوه: حق‌مان را در کشور خودمان خوردند

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان گفت:داوران حق ملی پوشان را در مسابقات جهانی ضایع کردند و مانع قهرمانی ایران شدند.

کاوه: حق‌مان را در کشور خودمان خوردند
محسن کاوه در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: حضور ناظران جهانی در این دوره از مسابقات کمرنگ بود و همین امر باعث شد داوران خطاهای زیادی در قضاوت داشته باشند و حق تیم ملی ایران در خاک خودش ضایع شود.

وی افزود:چند مورد از این خطاها در دیدار بین کشتی گیران ایران و ترکیه رخ داد که با اعتراض کادر فنی و پیگیری باعث شد در دیدارهای روز دوم حق کشی کمتری رخ دهد و طرفداری از تیم های دیگر کمتر شد. اما این خطاها در نهایت تیم را از قهرمانی دور کرد و با اختلاف امتیاز کمتر در جایگاه نایب قهرمانی قرار گرفتیم.

کاوه ادامه داد: سطح کیفی مسابقات بسیار بالا بود و در روز دوم شاهد نزدیکی رقابت بین تیم های ایران ، روسیه ، چین و اوکراین بودیم و اگر در وزن 74 کیلوگرم در روز اول بهتر عمل می کردیم اکنون جام قهرمانی در خانه می ماند. 

وی در خصوص المپیک ناشنوایان 2017 ترکیه گفت: پس از اتمام این بازی ها به دنبال حفظ تیم ملی در این سطح هستیم و از طرفی در استان ها نامه استعدادیابی را ارسال کردیم و با یک برنامه ریزی قوی به سمت این رقابتهای جهانی حرکت می کنیم.ابتدا تمریناتی برای ملی پوشان برگزار می کنیم و سپس در تورنمنت های مختلف حاضر می شویم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان اضافه کرد: افشین داوری سابقه درخشانی در مدیریت ورزشی دارد و امیدوارم در سمت سرپرستی فدراسیون بتوانند مشکلات ملی پوشان را برطرف سازند. از مسئولان نیز در خواست می کنم نگاه ویژه‌ای به ورزش ناشنوایان داشته باشند و به حل مشکلات مالی این فدراسیون کمک کنند و برای ترفیع و افزایش کیفیت تیم های ملی ناشنوایان با فدراسیون همسو شده تا شاهد درخشیدن ورزشکاران ناشنوا کشورمان در مسابقات مختلف جهانی باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار