قم؛

پایان رقابت های تکواندو قهرمانی نوجوانان استان قم

رقابت‌های تکواندو قهرمانی رده سنی نوجوانان دختر تکواندو استان قم با پایان رقابت مدعیان در 11 وزن برترین‌های خود را شناخت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ این پیکارها با حضور استعدادها و نخبه‌های تکواندو قم در دو گروه سنی مجموعا در 11 وزن به انجام رسید.

تکواندوکاران شرکت کننده در این دوره از مسابقات به نمایندگی از تمام باشگاه‌های فعال تکواندو قم به میزبانی خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده این شهر برگزار شد و مدعیان در دو رده سنی کمربندی سبز و آبی و همچنین قرمز و مشکی با یکدیگر به رقابت پرداختند و برترین‌ها معرفی شدند.

در پایان رقابت دختران نوجوان دارای کمربند سبز و آبی، فاطمه باریک‌لو در دیدار نهایی این وزن با شکست دادن حانیه‌سادات احمدی مقام نخست و عنوان قهرمانی را کسب کرد و در دیدار نهایی بین حانیه عبدلو و زهرا رشیدی با برتری و قهرمانی عبدلو همراه بود.

در فینال وزن منهای 59 کیلوگرم تکواندو دختران نوجوان قهرمانی استان قم مبینا محمدعلیزاده با عبور از سد حدیثه نوری عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و زهرا باریک‌لو سوم شد، ضمن اینکه در دیدار نهایی وزن منهای 68 کیلوگرم مهسا سلطانی با شکست معصومه خسروپناه قهرمان شد.

در رقابت دختران تکواندوکار دارای کمربند قرمز و مشکی رده سنی نوجوانان مسابقات قهرمانی استان قم، فاطمه نعمتی در وزن منهای 44 کیلوگرم با عبور از سد حریفان به مقام قهرمانی دست یافت و در وزن منهای 46 کیلوگرم فاطمه صفایی‌قمی به مقام قهرمانی دست یافت.

میترا سلیمانی در مسابقه پایانی بر عارفه مطلب‌زاده غلبه کرد و قهرمان شد و مقام سوم به فاطمه رمضانی رسید، مریم طنابنده با شکست دادن فاطمه حیدری بر سکوی نخست ایستاد و لیلا جعفری‌یگانه سوم شد.

با  قهرمانی لیلا هاشمی‌زاده ، حدیث میرعالی و زهرا مهدی‌خانی دوم و سوم شدند و زهرا کرمی‌نژاد با شکست دادن زهرا صالح‌فرد مقام قهرمانی را کسب کرد و فاطمه اکبری سوم شد.

دیدار نهایی فاطمه عبدالحسینی و زهرا سیاح به انجام رسید و در نهایت عبدالحسینی مقام قهرمانی را از آن خود کرد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار