کی روش: باید کت و شلواری در قواره تیم ملی بدوزیم/ جام جهانی 2018 مهم نیست!

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت:بحث اصلی جلسه ام با تاج درمورد کتی است که در قواره تیم ملی باشد.

کی روش: باید کت و شلواری در قواره تیم ملی بدوزیم/ ماندن یا رفتنم فردا مشخص می‌شود
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال باشگاه خبرنگاران کی روش، پس از جلسه امروزش با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در این فدراسیون در جمع خبرنگاران گفت:رئیس فدراسیون فوتبال یک تحلیل عمیق در مورد وضعیت تیم ملی خواستند که دراین مدت فرصت داشتیم که یک سری از نکات  پیشرفت تیم ملی را با یکدیگر مرور کنیم.

وی درادامه اظهار کرد: نشست خوب ومفیدی امروز پشت سر گذاشتیم ومقداری ازمسائل ناشفاف را شکافتیم و از سرراه برداشتیم. مهم‌ترین نکته‌ای هم که در جلسه امروز مطرح کردم، این بود که باید کتی در قواره تیم ملی داشته باشیم. 

کی‌روش اضافه کرد: وضعیت ادامه یا قطع همکاری من با فدراسیون فوتبال ایران و ماندن و رفتنم، فردا مشخص خواهد شد. 

کی روش تاکید کرد:من قدردان توجه ویژه تاج به مسائل فوتبال هستم.وی بعد از گذشت چندساعت از انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون خیلی سریع چند مسئله تیم ملی مربوط به ماههای گذشته را حل کرد .به هرحال تاج مشغله کاری زیادی دارد براین اساس ادامه این صحبتها فردا انجام می‌شود وپاسخ سئوالاتتان را فردا دریافت می‌کنید.

سرمربی تیم ملی اضافه کرد:حساسیت ویژه ای برای آمادگی تیم ملی وجود دارد اگراجازه بدهید یک تصویر شفاف درمورد صحبتهایم با تاج ارائه می‌دهم. پرسش اصلی درباره کت  کارلوس کی روش نیست.اگرموضوع اصلی درباره بنده بود لازم به کت وشلوار شیک نیست ،من فردخاکی هستم وبا یک تیشرت هم راحتم. 

وی درادامه عنوان کرد: هیچ وقت فرصت مطرح کردن صحبتهای جدی را نداشتم، سئوالی که اکنون با آن مواجه هستیم به مانند کتی می‌ماند که باید درقواره تیم ملی باشدوآرزو واحساسات هزاران هوادار را بتوانیم برآورده کنیم.
امکانات مناسب منابع انسانی ومالی برای آمادگی تیم ملی لازم داریم .اما دلیل ساده این است که زمان را از دست می‌دهیم .تیم ملی یک ماه دیگر با قطر وچین بازی دارد واردوی تیم ملی قراراست ازهفته دیگربرگزارشود اما درمورد این مسائل ازمن سئوالی نپرسید چرا که پاسخی ندارم.

کی‌روش اضافه کرد: تاج به صورت جدی ومسئولانه با مسائل برخورد می‌کندوبه جزئیات هم توجه ویژه ای دارد.  منافع تیم ملی باید اولویت فوتبال ایران باشد. شفاف وبا صراحت عرض می‌کنم دیگر حاضرنیستم با اشخاصی که روند حرکتی تیم ملی را عقب می‌اندازند همکاری کنم .
سرمربی تیم ملی اظهارکرد: آن زمان گذشته است وبه هیچ عنوان حاضر نیستم با وجود این مسائل ومشکلات درتیم ملی حضورداشته باشم.امیدوارم فردا به نتیجه نهایی برسیم ودر مورد این مسئله باردیگر تاکید می‌کنم که جام جهانی 2018برای تیم ملی ایران مهم نخواهدبود بلکه خردادماه  95برای تیم ملی مهم است.

درجام جهانی فوتبال کشورهای قدرتمند جهان مانند اسپانیا ،برزیل،آلمان،پرتغال حضور دارند.جام جهانی برای کشورهای قدرتمند است که با یکدیگر رقابت می‌کنند تا به مقام قهرمانی دست یابند.

کی روش بیان کرد: کشورهای قدرتمند مشق شبشان را 40 سال است که انجام می‌دهند.آموزش مربیگری ،توسعه فوتبال پایه،برگزاری لیگ های منظم ،ورزشگاه‌های های پیشرفته ،مراکز تمرینی،زمین های با کیفیت فوتبال ازجمله مسائل مطرح شده در فوتبال اروپا است. به هرحال کشورهای قدرتمند استحقاق دارند که در جام جهانی برای قهرمانی بجنگند.اما کشورهای دیگر درگروه دیگری قرار دارند.کشورهایی که برای غرور ملی وسربلندی می‌جنگند.برای نمونه الجزایر،کاستاریکا و ایران در کمال صداقت در جام جهانی 2014برای غرور ملی بازی کردند.تیم‌هایی که توانستند برای سربلندی کشورشان بازی کنند. 


انتهای پیام

برچسب ها: فوتبال ، فوتسال ، کی روش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
در سال اقتصاد مقاومتی چرا بیت المال را میدن به کسی که ثمره آنچنانی برا فوتبال نداشته؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
جالب است اين آقاي كي روش چندين بار گفته استفعا مي دهم .چند روز بعد دوباره قرارداد.وامتيازات جديد.ديگه عادي شده اين قهر كردن كي روش هم براي ما.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
تیم ملی هم لایق کی روش است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
تبریک به تاج واقعا نیومده ی سری مشکلات و حل کرد دمش گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
بمون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
کی روش بهترین مربی و تنها کسی که فوتبال ایران به خوبی میشناسه خواهشن اساتید ایشون حفظ کنن تا مثل جام جهانی 2010 حسرتش تو دلمون نمونه خواهشن خواسته هاشو برآورده کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
اخلاق کی روش مثل بچه هاست وقتی همه چیزرو بازورمیخواد و زود قهر میکنه دقیق مثل یک دختر بچه که با پدر ومادرش به مهمونی نمیره تا براش عروسک بخرن خخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
کی روش لایق تیم ملی است
آخرین اخبار