تاج: فدراسیون مسیر تیم ملی را هموار می‌کند/ بلیت‌های پرسپولیس و راه‌آهن تمام شد!

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ما تمام تلاش خود را برای هموار کردن مسیر تیم ملی انجام می دهیم.


به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تاج امروز پس از جلسه‌اش با کارلوس کی‌روش در جمع خبرنگاران درباره انتخابات فدراسیون فوتبال عنوان کرد: از مجمع به خاطر اینکه به من رای حداکثری داد تشکر می‌کنم و امروز از اتحادیه فوتبال برای تبریک به فدراسیون فوتبال آمدند.

وی افزود: تمامی پاداش‌هایی که باید به بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی پرداخت می‌شد در طی دو سه روز اخیر تسویه شد و بدین ترتیب اعضای تیم ملی فوتبال تمامی پاداش‌های خود را بابت موفقیت‌های مختلف که در بازی با هند ، عمان و دیگر تیم‌ها بدست آورده بودند از طریق فدراسیون دریافت کردند.

تاج درباره مشکلات تیم ملی گفت: یکی از مسائل مطرح شده زمین تمرین برای ملی پوشان بود که ورزشگاه دستگردی به مدت یکسال به عنوان اجاره در اختیار تیم ملی فوتبال قرار گرفت تا تیم ملی تمرینات خود را در این ورزشگاه دنبال کند و یکی از مشکلات مطرح شده توسط کی روش برطرف شود.

وی درباره همکاری با کی روش ادامه داد: امیدوارم بتوانیم در آینده همکاری خوبی داشته باشیم و فدراسیون تمام تلاش خود را برای هموار کردن مسیر حرکت تیم ملی به کار می گیرد.

تاج درباره هفته آخر لیگ برتر گفت: هماهنگی های لازم انجام شده و در سه ورزشگاه جام قهرمانی ارسال می شود و با همکاری و موافقت همه مسئولان بازی ها راس یک زمان مشخص برگزار می شود. نکته مهم این است که بلیت بازی پرسپولیس و راه آهن فروخته و به اتمام رسیده است.و از همه هواداران در خواست می کنیم در صورت داشتن بلیت به ورزشگاه بیایند تا با مشکلات سال‌های اخیر مواجه نشویم.

رئیس جدید فدراسیون فوتبال در پایان اضافه کرد:تیم ملی برای فدراسیون فوتبال در اولویت است و ما همه تلاش‌مان را می کنیم تا تیم ملی در آرامش مسیر جام جهانی را طی کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Denmark
ناشناس
۱۹:۴۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
کی روش کاری برای فوتبال ایران نکرده. در جام ملت ها از بوسنی اخه چنتا.چارم از چارتا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
دمت گرم آقای تاج
United States of America
ناشناس
۱۸:۱۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
تاج راکفاشیان اوردحالا چندسالی هم جابجاکنیدچندسال دیگه کفاشیان ریس تونایب
آخرین اخبار