فردا برای خواندن دیر است؛

کدام کتاب‌ها در نمایشگاه کتاب تهران پر فروش شدند؟

با گذشت هفت روز از برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، برخی از پرفروش‌ها مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ 7 روز از برگزاری نمایشگاه کتاب تهران می‌گذرد و هنگامی که در غرفه ناشران عمومی قدم می‌زنی هستند کتاب‌هایی که در این چند روز فروش خوبی داشته و نظر مردم را به خود جلب کرده‌اند. فروشی که در برخی از انتشارات به خوبی مشهود است.

انتشاراتی هیرمند فضایی دنج در گوشه‌ای از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را به خود اختصاص داده  که تا این لحظه کتاب‌های «دختری در قطار» اثر پائولو هوکینز و ترجمه مهد آیین اخوت جزو پرفروش‌های این انتشاراتی شده است. در کنار آن نام کتاب‌هایی چون «ما دروغگو بودیم» اثر امیلی لاکهارت و ترجمه مهد آیین اخوت، جلد پنجم و ششم کتاب «افسانه‌های پنج ایرانی» اثر محمد قاسم‌زاده، «سمت آبی آتش» اثر امیرحسین کامیاب و «بخت پریشان» ترجمه مریم فوادی دیده می‌شود.
 
انتشارات نشر چشمه با ارائه کتاب‌های خوب توانسته مخاطبان خود را به این غرفه جذب کند و برخلاف انتشارات هیرمند در کنج نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قرار ندارد بلکه در میان انتشاراتی‌های دیگر قامت افراشته بود و «هنر شفاف اندیشیدن» ترجمه عادل فردوسی پور، «پاییز فصل آخر سال است» اثر نسیم مرعشی، «جز از کل» ترجمه پیمان خاکسار و بنی آدم از پرفروش‌های این انتشاراتی هستند.
 
انتشارات کارنامه نیز از دیگر انتشاراتی‌هایی بود که سراغ پرفروش‌هایش را گرفتم. در این انتشاراتی کتاب‌هایی چون «مستطاب آشپزی»،  «پیامبر و دیوانه» جبران خلیل جبران، «خواب آشفته» محمد علی موحد،  «سیاه مشق» هوشنگ ابتهاج و «بازمانده» ترجمه نجف دریابندری  پر فروش شدند. «تاریخ بی‌خردی» ترجمه حسن کامشاد و «پنج دوست کمبریجی من» ترجمه احمد کسایی پور از دیگر پرفروش‌های این انتشارات هستند.
 
در لیست پرفروش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌توان به کتاب‌های «گردان قاطرچیان»، «زیبا صدایم کن» اثر فرهاد حسن زاده،  «راز خانه سه خواهرون» اثر عبدالحسین شجاعی و «فصل پنجم» اثر محمد رضا بایرامی اشاره کرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار