محصص: پرسپولیس قهرمان می‌شود/ امیدوارم تاج به مقوله آموزش کمک کند

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: هفته پایانی لیگ بسیار جذاب است وشانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر از تیم های دیگر است.

مرتضی محصص، کارشناس فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره وضیعت لیگ برتر بیان کرد: خدا را شکر لیگ خوب و جذابی را برگزار کردیم و امیدوارم به خوبی نیز به پایان برسد.

وی افزود: فوتبال غیرقابل پیش بینی است و نمی توان درباره شکست تیم های بزرگ صحبت کرد. استقلال بازی خوبی را مقابل تراکتور انجام داد اما شاگردان قلعه نویی با تجربه تر عمل کردند و موفق شدند از سد استقلال تهران بگذرند به همین دلیل نمی توان قهرمان لیگ را پیش بینی کرد و امیدوارم بازی های خوبی را در هفته آخر لیگ را تماشا کنیم.

محصص ادامه داد: هفته آخر لیگ را می توان یکی از بهترین هفته های اخیر فوتبال ایران دانست ،  قهرمان لیگ در این هفته مشخص می شود و به نظرم پرسپولیس از شانس بالاتری برای فتح جام برخورد دار است هر چند که بازی سختی را برای شاگردان برانکو پیش بینی می کنم زیرا راه آهن برای بقا در لیگ برتر تنها به پیروزی نیازمند است و هر نتیجه‌ای غیر از برد، لوکومتیورانان را راهی لیگ آزادگان می کند.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره مهدی تاج، رئیس جدید فدراسیون فوتبال اظهار کرد: تاج فرد بسیار خوب و با دانشی است  که در فوتال نیز سوابق بسیاری داشته است ، امیدوارم تاج بتواند مانند گذشته به فوتبال و آموزش نیز کمک کند و توچه زیادی به فوتبال پایه داشته باشد. 

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار