فتاحی: استقلال کاری مغایر با قوانین AFC نکرده است

مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، عملکرد مسئولان استقلال خوزستان را خریداری بلیت‌های دیدار هفته پایانی این تیم و رایگان اعلام کردن تماشای بازی، قانونی دانست.

فتاحی: استقلال کاری مغایر با قوانین AFC نکرده است
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ استقلال خوزستان و ذوب آهن اصفهان درحالی در چارچوب هفته سی‌ام لیگ برتر به مصاف یکدیگر می روند که تماشای این دیدار در ورزشگاه غدیر اهواز از سوی باشگاه آبی‌های خوزستان رایگان اعلام شده است.
 
این دیدار در تعیین سرنوشت قهرمان لیگ برتر اهمیت زیادی دارد و در همین راستا مسئولان استقلال با خریداری بلیت‌های دیدار تیمشان برابر ذوب‌آهن از هیات فوتبال استان خوزستان ، خواهان حضور پرشور هواداران تیم خود در اهوازند.
 
البته برخی رسانه‌ها با انتقاد از این کار مسئولان استقلال خوزستان آن را مغایر با قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC عنوان کردند. 

 از میانه‌های فصل با توجه به قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا رایگان شدن مسابقات فوتبال ، تخلف به حساب می‌آمد و از آن به بعد دیگر هیچ تیمی دیدارهای خود را رایگان نکرد اما با توجه به اینکه هفته پایانی مسابقات لیگ برای استقلال خوزستان اهمیت دارد ، مشخص نیست آبی های خوزستان بر اساس کدام قانون موفق شدند دیدار خود مقابل ذوب آهن را رایگان کنند.

درهمین باره گفتگویی کردیم با سعید فتاحی،مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر. فتاحی دراین باره اظهار کرد: سازمان لیگ با کمک باشگاه استقلال خوزستان این دیدار را رایگان نکرد ، بلکه مسئولان این باشگاه بلیت‌ها را از هیأت فوتبال استان خوزستان تهیه کردند و آن را در اختیار هواداران خود گذاشتند و هیچ تخلفی مرتکب نشده اند.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و ذوب آهن اصفهان ساعت 18 جمعه 24 اردیبهشت در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/ 






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار