عمران الزعبی: طرح آمریکا برای تجزیه سوریه شکست خورده است

وزیر اطلاع رسانی سوریه با اشاره به شکست طرح آمریکا برای تجزیه سوریه گفت: به حل و فصل سیاسی بحران از طریق گفتگو پایبندیم.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، عمران الزعبی چهارشنبه شب در دیدار با 'فرانچسکو فروتوس غواس' عضو کمیته اجرایی و روابط بین الملل حزب کمونیست اسپانیا 'ادوارد لوکی گررو' عضو کمیته مرکزی حزب سوسیالیست کاتالونیا افزود: به برکت ساختار جامعه شهروندی، تنوع فرهنگی و استحکام نهادهای دولتی سوریه، طرح آمریکا و برخی کشورهای اروپایی و عربی برای تخریب و تجزیه سوریه شکست خورده است.

وی اضافه کرد: حضور روسیه در سوریه برای مبارزه با تروریسم در زمان مناسبی انجام شد و سوریه توانسته است تاکنون رسانه هایی که تلاش می کردند واقعیت ها را تحریف و افکارعمومی را منحرف کنند، رسوا کند.

الزعبی بیان کرد: امروز همه دنیا واقعیت آنچه در سوریه در جریان است را می داند. عضو کمیته اجرایی و روابط بین الملل حزب کمونیست اسپانیا نیز دراین دیدار گفت: آنچه در سوریه، عراق، لیبی، یمن و مصر درجریان است تلاشی برای تسلط بر منطقه و غارت ثروت های آن است.

غواس افزود: آمریکا، فرانسه و انگلیس برای انجام توطئه ای خود از ابزارهایی مانند عربستان برای پشتیبانی مالی و ترکیه برای رساندن تروریست ها به سوریه استفاده کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار