لرستان؛

آغاز طرح پایش آب رسانی روستاهای خرم آباد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان از آغاز پایش آب رسانی روستاهای خرم آباد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علیرضا کاکاوند گفت: در راستای جمع آوری انشعابات غیرمجاز روستاهای استان، طرح پایش روستاهای شهرستان خرم آباد آغاز شده است.
وی اظهار کرد: در این طرح، تعویض کنتورهای خراب جهت جلوگیری از هدر رفت آب و مصرف بهینه مشترکین در دستور کار قرار دارد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان گفت: با آغاز این طرح، روستای ده محسن به عنوان نخستین روستای طرح پایش محسوب شده و با سه اکیپ عملیات پایش در روستای یاد شده انجام می شود.
کاکاوند گفت: با پایان طرح پایش در روستای یاد شده، دیگر روستاهای با جمعیت بالا در شهرستان خرم آباد در برنامه پایش قرار می گیرند.
روستای ده محسن از توابع شهرستان خرم آباد با 934 مشترک از خدمات شرکت آبفار خرم آباد بهره مند است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان با بیان اینکه هم اکنون 48 روستای بالای 20 خانوار استان آب شرب ندارد اظهار داشت: از این تعداد، به جز 24 روستا که در دلفان است، مابقی تا پایان امسال از نعمت آب آشامیدنی بهره مند می شوند.
در حال حاضر دو هزار و 851 روستا با جمعیت بیش از 670 هزار نفر در لرستان وجود دارد که بر اساس آمار موجود 40 درصد جمعیت استان را تشکیل می دهند.
از این تعداد یکهزار و 561 روستا بالای 20 خانوار بوده که با توجه به اقدامات انجام شده تاکنون 94/5 درصد از کل روستاهای استان از نعمت آب شرب سالم و خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان بهره مند شده اند.
انتهای پیام /ا
 
 
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار