اجرای طرح علمداران حماسه در چناران

به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، برنامه دیدار از جانبازان هشت سال دفاع مقدس چناران با عنوان “علمداران حماسه” اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ، در این طرح امام جمعه های شهرهای چناران، گلبهار و گلمکان به عنوان نمایندگان ولی فقیه، فرماندار و بخشداران، مسوولان بنیاد شهید و سایر ادارات شهرستان چناران در منازل ۹ جانباز دوران دفاع مقدس ساکن در شهرستان حضور یافته و از آنها تجلیل کردند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران چناران در حاشیه اجرای این طرح گفت : این دیدارها با هدف گرامیداشت یاد و خاطره و جانفشانی های شهدا و جانبازان سرافراز شهرستان انجام می شود.

عبدالرزاق نظرجانیافزود : طرح علمداران حماسه فرصتی ارزشمند برای تجلیل و تکریم از جانبازان و پاسداشت مجاهدت های مثال زدنی آنان در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وی با تاکید بر این که برنامه های دیدار مسوولان با خانواده های جانبازان موجب تقویت روحیه آنان می شود، گفت : جانبازان جلوه های ایثار، نمادهای استقامت و صبر هستند تا ما جلوه عملی این مفاهیم را درک کنیم.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران چناران افزود: شهرستان چناران ۶۰۰ جانباز دارد که در این طرح بصورت نمادین در بخش مرکزی از سه جانباز و آزاده سرافراز با نام های قدرت عبدالهی از رادکان( با ۵۵درصد جانبازی و ۱۲۰ ماه سابقه اسارت)، رضازاده (با ۵۰ درصد جانبازی) مرادی (جانباز ۵۵ درصد چنارانی) و در شهرهای گلبهار و گلمکان نیز از ۶ جانباز دیدار بعمل آمد و به هرکدام کارت هدیه دو میلیون ریالی اهدا گردید.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.