پایان همکاری آدیداس با چلسی و دریافت غرامت از «بازنشسته‌ها»

شرکت آلمانی آدیداس تصمیم گرفت طی توافقی دوجانبه به همکاری خود با تیم فوتبال چلسی پایان دهد.

پایان همکاری آدیداس با چلسی و دریافت غرامت از «بازنشسته‌ها»
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت آدیداس دیروز اعلام کرد به منظور افزایش پیش بینی سود سالانه ، به همکاری خود با باشگاه چلسی شش سال زودتر از موعد مقرر پایان می دهد.

مسئولان شرکت آدیداس، که  از سال 2006  حامی مالی چلسی است، گفته‌اند این شرکت با بازنشسته‌ها به توافق دو جانبه رسیده است که به جای سال 2023  در تاریخ 30 ژوئن 2017  به همکاری خود پایان دهند تا این باشگاه  بتواند با شرکت رقیب که نامش ذکر نشده به توافق دست یابد.

البته آدیداس اعلام کرده برای این قطع همکاری زودهنگام در سال 2017 مبلغی را از چلسی به عنوان غرامت دریافت خواهد کرد اما رقم این غرامت را فاش نکرد.

گفته می شود این اقدام آدیداس در راستای تغییر راهبرد این شرکت است که سال گذشته اعلام شد، آدیداس تصمیم دارد با تیم های کمتری همکاری کند و به جای آن بیشتر  بودجه بازاریابی خود را به سوی  رشته های انفرادی ، رسانه های دیجیتال و امور پایه سوق دهد.

در حال حاضر پیش بینی می شود درآمد خالص این گروه از عملیات مستمر در سال 2016 به حدود 25 درصد افزایش یابد و به حدود 900 میلیون یورو (1.03 میلیارد دلار) برسد که بیش از افزایش 15 الی 18 درصدی است که قبلا هدف گذاری شده بود.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: چلسی ، آدیداس ، حامی مالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار