اصفهان؛

اصفهان میزبان کارگاه آموزشی فناوری برای کشورهای در حال توسعه

کارگاه آموزشی فناوری برای کشورهای در حال توسعه به همت ISTIC و IRIS و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در محل مهمانسرای عباسی در حال برگزاری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان و به نقل از روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، در این‌ ‌کارگاه، شرکت‌کنندگان با موضوعات مختلف فن آفرینی برای ارتقاء دانش علمی خود در زمینه‌های فناوری و همچنین مهارت‌های نوآوری آشنا شدند.

همچنین شرکت کنندگان با آموزش مباحث مرتبط با اصول فناوری و تاثیر آن بر اقتصاد، پیشرفت تکنولوژی، ایده‌پردازی، بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، ایجاد الگوی تجارت، برنامه‌های تجاری‌سازی، سرمایه‌گذاری و مواردی در زمینه مالکیت فکری، آگاهی خواهن یافت.

آشنایی با اصول و راهکارهای فنآوری، آشنایی با اصول شناخت فرصت‌های اقتصادی، شناسایی عناصر کلیدی و محرک در ایجاد همکاری‌های ریسک‌پذیر، درک بهتر از محرک‌های اصلی برای شرکت‌های نوپا و درک اهمیت راهکارهای رشد، رقابت بازار و الگوهای تجارت و کسب و کار از دیگر محورهای ارائه شده در این کارگاه آموزشی است.

این کارگاه به همت ISTIC و IRIS و با همکاری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان ( ISTT ) و بخش غرب آسیا و شمال آفریقا (WANA ) و انجمن بین‌المللی پارک‌ها علمی ( IASP ) در اصفهان در حال برگزاری است.

مخاطبان این کارگاه آموزشی مدیران صنعتی و محققانی از دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی ایران و همچنین کشورهای درحال توسعه هستند که در زمینه مدیریت اختراعات و یا ثبت آن‌ها فعالیت دارند تا بتوانند به شرکت‌های دانش بنیان در زمینه‌های تجاری‌سازی یافته‌های علمی و همچنین همکاری با واحدهای تجاری سازی و مراکز تحقیق و توسعه خدماتی ارایه کنند.



انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار