شاید سازمان لیگ با سرپرست اداره شود

تاج: برکناری کی‌روش کذب محض است

رئیس فدراسیون فوتبال ایران با تکذیب خبر برکناری کارلوس کی‌روش، از احتمال اداره سازمان لیگ با سرپرست خبر داد.

مهدی تاج در حاشیه کنفرانس فوتبال پایه که صبح امروز به میزبانی تالار شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: امروز، روز فوتبال پایه است. از تیم‌های پایه دعوت شده بود در این جشنواره شرکت کنند. اکنون نزدیک هزار مدرسه فوتبال داریم که 100 هزار نفر در آن‌ها آموزش می‌بینند. هرچه رسیدگی بیشتر باشد، در آینده به موفقیت فوتبال ایران کمک می‌کند. 

تاج درباره شایعه برکناری کارلوس کی‌روش توضیح داد: این خبر کذب محض است. قرار است با کی‌روش امروز جلسه‌ای داشته باشیم و درباره ادامه همکاری وی با تیم ملی صحبت کنیم. 

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اختصاص ورزشگاه دستگردی به تمرینات تیم ملی فوتبال ایران، اظهار کرد: قرارداد فدراسیون فوتبال با این ورزشگاه بسته شده است و قرار است تیم ملی از سالن بدنسازی و استخر این مجموعه هم استفاده کند. 

وی درباره هفته پایانی لیگ برتر فوتبال گفت: فردا سه بازی خیلی مهم داریم. ما در تهران هماهنگی‌های بیشتری برای اهدای جام انجام دادیم. البته در فوتبال هر ا تفاقی ممکن است بیفتد و فدراسیون می‌خواهد به بهترین شکل ممکن مراسم پایانی لیگ برتر فوتبال را برگزار کند. 

تاج در پاسخ به پرسشی مبنی بر تعیین رئیس سازمان لیگ، گفت: طی هفته آینده گزینه نهایی ریاست این نهاد مشخص خواهد شد. شاید هم این سازمان فعلاً با حضور سرپرست اداره شود. ضمن اینکه قنبرزاده و عابدینی از گزینه‌های ریاست سازمان لیگ به حساب می‌آیند. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
ضمن تبریک به اقای تاج امروز اتفاقی در اخبار اولین بار بعد از انتصاب شمارو دیدم که در مورد بقا اقای کیروش صحبت میکردید . باعذرخواهی باید بگوییم در چهره شما غرور بیش از حدی دیدم که امید است اشتباه کرده باشم زیرا پست ومقام برخلاف بعضی نظرات فقط باعث مسولیت بیشتر و حساس شدن و در اخر باعث پاسخگو بودن میباشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
ممنون بابت اطلاع رسانیتون
آخرین اخبار