گزارش تمرین استقلال

شاهکار استقلالی‌ها و خروج حاج‌محمدی از لیست آبی‌پوشان

تمرین امروز استقلالی‌ها با حضور مدیرعامل و سخنگوی این باشگاه در زمین شماره 2 مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از بازی با صبای قم در زمین شماره 2 زمین ورزشگاه آزادی برگزار شد.

امین حاج‌محمدی و روزبه چشمی غایبان تمرین امروز بودند که به نظر می‌رسد مدافع تیم فوتبال استقلال نمی‌تواند در ترکیب تیمش به میدان برود.

قبل از شروع تمرین، سرمربی تیم استقلال بازیکنانش را دور هم جمع کرد و خیلی کوتاه با آنها به گفت‌وگو پرداخت. وی از بازیکنان استقلال خواست تا توجهی به سایر بازی‌ها نداشته باشند و آنها باید تا آخرین دقیقه برای پیروزی در مسابقه بجنگند.

منصور پورحیدری سرپرست آبی‌ها هم در تمرین امروز آبی‌پوشان حاضر بود و در گوشه‌ای از زمین نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی استقلال شد.

نصرالله عبداللهی در تمرین امروز استقلال حضور نداشت. 


درخواست افشارزاده و جهانیان از بازیکنان 
بهرام افشارزاده امروز با حضور در تمرين استقلال از بازيكنان اين تيم خواست با فراموش كردن اشتباهات گذشته با تمام قوا براي موفقيت در اين ديدار حساس تلاش كنند.

مديرعامل باشگاه استقلال كه در تمرين پيش از بازي اين ديدار مقابل تيم صباي قم حضور پيدا كرده بود خطاب به بازيكنان اين تيم گفت: همه به اراده آهنين و عزم راسخ شما اميدوارند.با تمام توان و نيروي خودتان براي موفقيت در اين ديدار حساس تلاش كنيد و تمام دقت خود را به كار ببريد.

وي افزود: از شما خواهش می‌كنم اتفاقات اخير را فراموش كنيد و با پتانسيل واقعي خودتان در زمين مسابقه حاضر شويد. در اين مدت سعی كرديم حواشی را جمع كنيم و جامعه هواداران را آرام كنيم.

افشارزاده ادامه داد: اميدوارم با توكل به خدا و توسل به ائمه اطهار (ع) و تلاش يكايك شما فردا با پيروزي زمين مسابقه را ترك كنيد


شاهکار استقلالی‌ها!
شهاب جهانیان، عضو هيات مديره و سخنگوی باشگاه استقلال از بازيكنان ابي پوش خواست تا در بازي فردا شجاع‌تر عمل كنند.  

وی  خطاب به ابي پوشان گفت گفت: میلیونها هوادار شما را رصد می کنند. در بازی با صبا می توانیم استقلال را احیا کنیم. شجاع هستید، شجاع‌تر باشید.

وی افزود:از زحمات کادر فنی بسیار ممنونیم. از نجابت و غیرت شما هم ممنونیم. تا همینجای کار هم شاهکار کردید.

تمرین امروز استقلال حدود یک ساعت به طول انجامید و بازیکنان این تیم بعد از پایان تمرین راهی هتل المپیک شده تا بعد از صرف ناهار، به قم سفر کنند.

دیدار تیم‌های صبای قم و استقلال فردا ساعت 18 برگزار می‌شود و آبی‌پوشان در هتل خورشید مستقر خواهند شد. 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۵:۴۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
امیدوارم توقهرمان همیشه درصحنه....همیشه قهرمان بمانی....
ما هوادارانت همیشه پشتت ایستاده ایم ای تک تیم ایران زمین.....
استقلالی هستم میمانم وخواهم ماند. .
آخرین اخبار