اقتصاد مقاومتی در مبانی دینی موضوع ویژه برنامه‌های شبکه قرآن می‌شود

مدیر شبکه قرآن گفت: زمان آن رسیده که با برنامه‌ریزی دقیق برای اجرای شعار سال اقدام کرده و گام‌های عملی در این زمینه برداشته شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید جواد موسوی، مدیر شبکه قرآن در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: شبکه قرآن در نظر دارد در سال 95 دو اقدام را به صورت ویژه در دستورکارخود قرار دهد.

وی افزود: مشارکت نهادها و سازمان های قرآنی و حضور مردم در برنامه‌سازی شبکه قرآن از جمله سیاست‌گذاری‌های اصلی شبکه قرآن در سال جاری است.

موسوی با اشاره به شعار سال گفت: با دستوری که از سوی ریاست سازمان و معاونت سیما ارائه شده، شبکه قرآن سیما باید ماموریت‌های خود را در راستای اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل سیاست‌گذاری کند.

وی افزود: در جلسه‌ای که در همین زمینه در شبکه قرآن شکل گرفت، تصمیمات خوبی با حضور کارشناسان و متخصصان این حوزه گرفته شد و قرار است میان برنامه‌هایی با موضوع اقتصاد مقاومتی در مبانی دینی و قرآنی و در 26 قسمت 5 دقیقه‌ای ساخته شود.

رییس شبکه قرآن عنوان کرد: برنامه‌های شاخص گفتگو محور همچون پرسمان نیز 10 قسمت از پخش خود را به موضوع اقتصاد مقاومتی اختصاص داده و کلیپ‌های قرآنی با این موضوع در دست تولید است.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.