اصفهان؛

تمدید مهلت ارسال اثار به دبیرخانه نکوداشت یکصدمین سال آموزش و پرورش کاشان

با توجه به استقبال علاقمندان و صاحب نظران سراسر کشور برای شرکت در این آیین، مهلت ارسال اثار به دبیرخانه نکوداشت یکصدمین سال آموزش و پرورش کاشان تا پایان تیرماه تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، دبیرنکوداشت یکصدمین سال آموزش و پرورش کاشان گفت: این نکوداشت با هدف شناساندن تاریخ فرهنگ و تمدن و مفاخر کاشان و ارتقا همبستگی و انسجام منطقه ای در پاییز آینده انجام می شود.

علیرضا فاضل دربندی افزود:توسعه همکاری های آموزش و فرهنگی با مراکز معتبر علمی منطقه ای و ملی ، شناسایی و تجلیل از پیشکسوتان آموزش و پرورش در منطقه فرهنگی کاشان از جمله اهداف این نکوداشت است.

معاون پژوهشی مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: اولین آموزشگاه دولتی به سبک نوین در سال1295 به نام دبستان علمیه در محله مسجد آقابزرگ تأسیس شد، هر چند که از سال 1274 مدارس ملی راه اندازی شده بود.

وی گفت: تاسیس موزه آموزش و پرورش کاشان، راهبردی برای پیوند گذشته پرافتخار منطقه فرهنگی کاشان است که می تواند محلی برای تحقیقات تخصصی پژوهشگران باشد.

این نکوداشت در دو بخش نوشتاری و غیرنوشتاری با محورهای مقاله، آثار تجسمی، اسناد و ابزار مربوط به یک صد سال آموزش و پرورش نوین در منطقه کاشان برگزار می شود.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.