پیام تسلیت حسینی مزاری به مناسبت درگذشت صبیه ارشد آیت الله حجت(ره)

درگذشت صبیه ارشد حضرت آیت الله حجت(ره) موجب تألم خاطر مردم افغانستان شد.

پیام تسلیت سیدعیسی حسینی مزاری به مناسبت درگذشت صبیه ارشد آیت الله حجت(ره)به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، در پی درگذشت مرحومه مغفوره صبیه ارشد حضرت آیت الله العظمی سید میرعلی احمد حجت(ره)، حجت الاسلام والمسلمین سیدعیسی حسینی مزاری پیام تسلیت صادرکرد.

رئیس عمومی مرکز فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی تبیان و رهبر حزب اسلامی تبیان در این پیام آورده است: درگذشت مرحومه مغفوره صبیه ارشد مرحوم آیت الله حجت(ره)، سلاله ای از خاندان رسول الله(ص)، ضایعه‌ای نه فقط از این خاندان است بلکه مردم افغانستان نیز متألم و ناراحت گردیده و چون باقی خاندان آیت الله حجت، عزادارخواهند بود.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

خبردرگذشت مرحومه مغفوره صبیه ارشد حضرت آیت الله العظمی سید میر علی احمد حجت(ره)، مروج و مبلغ مذهب جعفری در افغانستان، موجب تألم خاطر گردید.

از آنجا که حضرت آیت الله العظمی حجت(ره) خدمات بی شمار دینی، اجتماعی و فرهنگی برای کل مردم کشور به ویژه شیعیان افغانستان ارائه کرده و در این راه فداکاری ها، شاه کاری ها و جانفشانی های غیر قابل وصفی کرده و مطمئنا از منظر خدای متعال دارای اجر و مزد عالی خواهد بود و مردم افغانستان نیز هیچگاه خدمات آن بزرگمرد را نه تنها فراموش نکرده که همواره زبانزد خاص و عام بوده، تقریبا آحاد جامعه شیعه همواره به روح پرفتوحش درود و صلوات خدا و رسول و ائمه معصومینش را نثار می کنند، اما طبیعی به نظر می رسد که خاندان آیت الله حجت(ره) نیز پا به پای آن بزرگمرد تاریخ، در راستای خدمت به مردم مسلمان افغانستان به خصوص شیعیان، زحمات طاقت فرسایی را متحمل گشته، ازین بابت درنزد خدای متعال اجر و مزد و در پیشگاه مردم افغانستان از عظمت و مقام والایی برخوردارند.

چنانچه تا اکنون نیز راه روشن و هدایت گر آن آیت الله مجاهد به وسیله فرزندانش به ویژه حضرت آیت الله سیدمحسن حجت ادامه داشته، وجود ذیجود شان چون شمع فروزان، فضا و محافل تاریک ملی را به نیکویی، نور بخشیده و کمک شایانی برای راهیابی مردم به خصوص جوانان کشور به سمت فلاح و پیروزی و رسیدن به عرصه های خدایی شدن، می کند.

ازین رو درگذشت مرحومه مغفوره صبیه ارشد مرحوم آیت الله العظمی سید میرعلی احمد حجت(ره)، سلاله ای از خاندان رسول الله(ص)، ضایعه ای نه فقط از این خاندان است، بلکه مردم افغانستان نیز متألم و ناراحت گردیده و چون باقی خاندان آیت الله حجت، عزادارخواهند بود.

اینجانب ضایعه در گذشت مرحومه مغفوره، صبیه ارشد حضرت آیت الله مجاهد حجت(ره) را به فرزندان، خانواده و سایر بستگان به خصوص به برادر بزرگوار ایشان، سرمایه مردم افغانستان و شیعیان، خدمت گذار مکتب اهلبیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) و ادامه دهنده پرقدرت راه پدر بزرگوار(ره)، حضرت آیت الله سید محسن حجت(حفظه الله تعالی) تسلیت می گویم.
ازخدای متعال برای آن تازه به لقاء پروردگار پیوسته جنت برین و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.