اینجا نقاشی و عکس تلفیق شده‌اند

گروهی از هنرمندان نقاش در نگارخانه «آرته» با کارهای خود به تکنیک اورپینتینگ پرداختند.

امین فخارزاده کارشناس هنری خانه هنرمندان که در حال حاضر با همکاری آتنا فریدونی و اعضای گروهشان نمایشگاهی را در نگارخانه «آرته» برگزار کرده است، در خصوص این مجموعه به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این سومین نمایشگاهی است که توسط گروه ما برگزار می‌شود. به طور کلی در این نمایشگاه‌ها ما بیش از آن که موضوعات عمومی و رایج را مد نظر قرار دهیم به نکات کلیدی هنر می‌پردازیم.

وی افزود: به عنوان مثال در هر کدام از نمایشگاه‌ها یک تکنیک یا موضوع را در هنر نمایش می‌دهیم. در این مجموعه نیز آثاری با تکنیک اورپینتینگ وجود دارد. تکنیکی که در واقع نوعی کار نقاشانه روی عکس است.

فخارزاده اضافه کرد: در این مجموعه هر شخصی برای کارش موضوعی انتخاب و با این تکنیک کار کرده است. مثلا خود من مشروطه و قاجاریه را مد نظر قرار دادم و یکی جنگ ایران و موضوعات گوناگون که بجز اجتماعی حوزه‌های دیگر را نیز شامل می شود که تمام این عناوین حدود 90 اثر را در برگرفته است.

گفتنی است؛ این نمایشگاه تا 26 اردیبهشت برقرار است.

علاوه بر این فخارزاده با اشاره به برنامه‌های خانه هنرمندان یادآور شد: خانه هنرمندان هم در دو گالری خود پرفورمنس‌هایی را با موضوعات گوناگون تا پایان این هفته اجرا می‌کند.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.