نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد؛

ایران امن ترین کشور محسوب می شود

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد گفت:امروزه کشور جمهوری اسلامی ایران امن ترین نقطه در کره زمین محسوب می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی،آیت الله علم الهدی امروز در خطبه های نمازجمعه مشهد افزود: امروزه در خود اروپا و آمریکا که کعبه آمال عده ای از افراد غافل است آنجا هم امنیتی که در کشور ما داراست را ندارند و حوادث عظیمی که در کانون کشوورهای که مدعی امنیت و اقتدار جهانی هستند وجود دارد.

وی گفت :همه این ناامنی های که در اطراف کشور مان ایجاد کرده اند به این دلیل است که می خواهد به کشورما نفوذ کنند و این اراده خداست و ایثارگری و غیرتمندی نیروهای مسلح کشورمان اعم از نیروهای سپاه و ارتش است.

خطیب جمعه مشهد افزود:ما باید ارزش این امنیت را بدانیم و خودمان در کشور ناامنی ایجاد نکنیم همان طور که مقام معظم رهبری چند روز گذشته در جمع نیروهای انتظامی فرمودندبروید و نامنی را ریشه یابی کنید.

آیت الله علم الهدی افزود: ماجرای ستایش یا زورگیری های که انجام می شود جامعه را تحت تاثیر قرار می دهد و اینها همه اش ریشه در ناامنی اجتماعی و اخلاقی دارد که باید مورد بررسی قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت:باید امنیت اخلاقی و اجتماعی را رعایت کنیم که آن از طریق امر به معروف و نهی از منکر صورت می گیرد.

آیت الله علم الهدی با اشاره به اینکه بعضی از افراد می گویند چرا ما باید در کشور های سوریه و عراق و خارج از ایران بجنگیم و آنجا تجهیزات و امکاناتمان را مصرف می کنیم و به کشور ما مربوط نیست افزود: نیروهای سپاه و افراد انقلابی برای حمایت از حرم اهل بیت (ع) و همچنین برای اینکه به کشور ما تجاوز نکنند با جانشان از کشورمان دفاع می کنند .

وی همچنین از تولیت آستان قدس رضوی بابت برنامه های که برای نماز گذاران نماز جمعه ایجاد کرده اند تشکر کرد و افزود: نماز جمعه شعار و عظمت اسلام است که با کارهای که صورت گرفته از این به بعد نماز گذاران جمعه در رواق های حرم مطهر نماز برگزار می شود و نیازی نیست که در آفتاب و در سرما در محیط بیرون نماز برگزار شود.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.