اراک؛

ضرورت ارتقای سطح علمی و دفاعی کشور

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بر ضرورت ارتقای سطح علمی و دفاعی کشور در مقابل توطئه دشمنان تاکید کرد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، امام جمعه اراک در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال ضربه زدن به نقلاب و نظام هستند گفت: باید در تمام صحنه های رزمی، علمی، و دفاعی آمادگی لازم را داشته باشیم و توان خود را بالا ببریم.
 آیت الله دری نجف آبادی  با تاکید بر افزایش توان دفاعی گفت: نیروهای مسلح هم باید آمادگی لازم  را در برابر هر گونه تهدید دشمنان داشته باشند.
 وی خاطرنشان کرد: بالا بردن ضریب امنیتی، و ضریب نفوذ ناپذیری باعث می شود دشمنان در نقشه ها و توطئه های خود در مقابل ملت بزرگ ایران شکست بخورند.
خطیب جمعه اراک با اشاره به اینکه حفظ ارزشها و آرمانهای انقلاب جزء افتخارات و شهادت جزء آرزوهای ما است افزود: نیروی انتظامی مظهر قدرت و امنیت اجتماعی در کشور است و حضور این نیروها در تمام حوزه ها باعث آسایش و آرامش کشور شده است.
آیت ا... دری در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به اینکه در آستانه میلاد حضرت ولی عصر (عج) قرار داریم گفت: مردم سعی کنند در اعیاد نیمه شعبان از اسراف پرهیز کنند هر چند که جشن های با کیفیتی باید برگزار شود و دستگاه های اجرایی هم باید همکاری کنند.
وی در پایان به مناسبت های روز جوان، روز جعیت و لغو قرارداد تنباکو در ایران اشاره کرد و گفت: جمعیت مهمترین سرمایه یک کشور است و داشتن فرزندان صالح و لایق بسیار ارزشمند است.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، امام ، جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.