المپیاد دانشجویی فناوری نانو بین المللی می شود/ حضور شش کشور در ایران با هدف گسترش روابط در حوزه نانوفناوری

دبیر ستاد وی‍ژه توسعه فناوری نانو از برگزاری نشست نانونماد با شش کشور خبر داد و گفت: در این نشست برنامه داریم تا المپیاد دانشجویی را بین المللی کنیم و محصولات با قابلیت دریافت نانونماد را تعیین کنیم.

سعید سرکار دبیر ستاد وی‍ژه توسعه فناوری نانو در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان هفته آینده را هفته توسعه روابط بین الملل خواند و گفت: نشست شش کشور با محوریت ترویج و آموزش فناوری نانو در مقطع دبیرستان و دانش آموزی، با تقلید از الگوی کشور ما برگزار می شود.

وی ادامه داد:تمام  فعالیت های ستاد توسعه فناوری نانو، پیوست اقتصادی دارد.به گونه ای که تعاملات بین المللی در حوزه ترویج باهدف فروش دستگاه ها و تجهیزات آزمایشگاهی ساخت کشور صورت می گیرد.

سرکار از بین المللی شدن المپیاد دانشجویی فناوری نانو در جریان این نشست خبر داد و عنوان کرد: برنامه داریم دبیرخانه ی این المپیاد را نیز در تهران قرار دهیم.این نشست با حضور کشورهای تایوان، تایلند ،مالزی، سنگاپور، روسیه و قزاقستان برگزار می شود.

دبیر ستاد وی‍ژه توسعه فناوری نانو تصریح کرد: با همین شش کشور نشست نانونماد را نیز برگزار می کنیم تا محصولات با قابلیت دریافت نانو نماد مشخص شوند؛ به عبارت دیگر ارتباط و کنسرسیوم در حال شکل گیری است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار