کنعانی مقدم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تعامل در انتخاب رئیس مجلس کارآمدی مجلس را بهمراه دارد/ اکثر مستقلین در فراکسیون اصولگرایان

یک عضو جبهه ایستادگی گفت: علی لاریجانی در دو دوره ریاست خود هماهنگی قابل قبولی با دولت داشته است.

تعامل در انتخاب رئیس مجلس در کارآمدی مجلس تاثیرگذار استحسین کنعانی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب‌ و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون نحوه تعامل مجلس دهم با دولت یازدهم در صورت ریاست لاریجانی اظهار داشت: لاریجانی در دو دوره ریاست خود هماهنگی قابل قبولی با دولت داشته است.
  
وی در ادامه افزود: درصورتی که لاریجانی مجددا به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی منصوب شود، احتمالا این روند همکاری و همدلی دولت و مجلس ادامه پیدا خواهد کرد.
 
عضو جبهه ایستادگی با بیان مزیت تعامل در انتخاب رئیس مجلس دهم و اینکه اکثریت آرایش سیاسی مجلس را اصولگرایان تشکیل می‌دهند، گفت: تعامل برای انتخاب رئیس مجلس تاثیر بسزایی در کارآمدی مجلس دهم خواهد داشت.

کنعانی مقدم در خصوص تاثیر نمایندگان مستقل در آرایش سیاسی مجلس دهم اظهار داشت: با توجه به کثرت نمایندگان مستقل در دهمین دوره از مجلس شورای اسلامی، مجلس از حالت دو بعدی خارج شده و حضور نمایندگان مستقل در هریک از فراکسیون‌‌های اصولگرا یا اصلاح طلب و تعامل با آنها می‌تواند سبب کارآمدی هرچه بیشتر مجلس شود.

عضو جبهه ایستادگی در پایان سخنان خود با بیان اینکه تمامی نمایندگان مجلس پایبند به نظام و جمهوری اسلامی هستند خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد اکثر مستقلین در فراکسیون اصولگرایان قرار بگیرند و این فراکسیون اکثریت مجلس دهم را شکل دهد.
 
انتهای پیام/
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار