ایلام؛

نقدینگی تونل کبیرکوه در سال گذشته ناچیز بود

نماینده منتخب مردم شهرستان های آبدانان، دهلران، دره شهر و بدره در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز در جمع نمازگزاران نماز جمعه آبدانان سخنرانی کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، نماینده منتخب شهرستان های آبدانان، دهلران، دره شهر و بدره در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع نمازگزاران نماز عبادی ـ سیاسی جمعه در شهرستان آبدانان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: مردم حوزه جنوب استان ایلام با رفتن پای صندوق های رأی نشان دادند که پشتیبان نظام اسلامی ایران هستند.

شادمهر کاظم زاده افزود: شما مردم شریف حوزه انتخابیه بار مسئولیت سختی را بر گردن اینجانب نهادید که امیدوارم با همدلی و اتحادی که روز اول شعار انتخاباتی اینجانب بوده با همیاری شما، قدم مثبتی برای حرکت رو به جلو و پیشرفت جامعه برداریم.

وی اظهار کرد: گرچه در زمان رقابت های انتخاباتی، رقابت های دوستانه مرسوم است اما امروز زمان رفاقت سازندگی است، زمانی است که با همدلی آینده خوبی را برای حوزه انتخابیه رقم بزنیم.

نماینده منتخب مردم حوزه جنوبی استان ایلام بیان کرد: همانطوری که در زمان تبلیغات انتخاباتی گفته ام، خود را فردی مشورت پذیر می دانم و جدا از نصیحت دوستان نمی دانم که نیازمند همراهی صاحب نظران در توسعه منطقه هستم.

وی با بیان اینکه هیچ کس نمی تواند ادعا کند به تنهایی مشکلات یک منطقه را حل کند، گفت: امیدوارم با همیاری شما مردم صبور و شریف حوزه انتخابیه قدم مثبتی برای رشد جامعه برداریم.

کاظم زاده خاطر نشان کرد: امروز که اینجانب به لطف شما مردم به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کرده ام فرقی نمی کند چه کسی به بنده رأی داده یا نداده، آنچه مهم است مسئولیت سنگین و سختی از طرف شما محول گردیده که وظیفه دارم با حفظ ارتباطات عمومی و با مشورت خواهی از اساتید و نخبگان استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: ارزش هر فرد به این است که اخلاق را رعایت کند و این اخلاق جوهره عقل و اندیشه هر انسانی است که پیامبر اکرم(ص)، هدف از رسالت خود را به اوج رساندن ارزش های اخلاقی می دانستند.

این نماینده همچنین گفت: سعی می کنم بیشترین حضور را در شهرستان آبدانان داشته باشم و با توجه از شناختی که از مشکلات این شهرستان دارم، تمام تلاش خود را جهت بهبود این مشکلات بکار بگیرم.

وی با اشاره به مهم ترین اهداف نمایندگی خود، افزود: به فعلیت رساندن منابع طبیعی و نیروی مستعد انسانی را با بهره وری حداکثری از نیروی انسانی جایگاه جامعه را ارتقا بدهیم.

شادمهر کاظم زاده با بیان اینکه در زمان انتخابات هیچ گاه به حاشیه گویی نپرداختم، گفت: به عزل و نصب ها تا جایی که مسوولیت خود را به صحت و سلامت انجام دهد دخالت نخواهم کرد اما اگر مسوولی در کار محوله و نسبت به خدمات رسانی به مردم کوتاهی کند بر حسب وظیفه خود به عنوان مطالبه کننده حقوق مردم پیگیری خواهم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به پروژه های حوزه جنوب اشاره کرد و افزود: تکمیل پروژه ها و طرح های نیمه تمام را در اولویت کاری خود قرار می دهم و روند اجرایی آن ها را رصد می کنم.

نماینده منتخب مردم حوزه جنوبی استان ایلام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تونل کبیرکوه آبدانان متعلق به کل جامعه است، گفت: در بحث اعتبارات این پروژه، در سال گذشته گرچه از طریق منابع مختلف مبلغ 275 میلیارد ریال پیش بینی شده بود، متأسفانه در مجموع 45 میلیارد ریال نقدینگی داشته است که در دیدار اخیرم با وزیر راه و شهرسازی، بر تسریع در روند ساخت این پروژه ملی تأکید کردیم.

انتهای پیام/س

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.