بختیاری زاده: به مردم تبریز و خوزستان تبریک می گویم

سرمربی استقلال اهواز گفت: من به عنوان یک عضو از خانواده فوتبال از صعود ماشین سازی به لیگ برتر و قهرمانی استقلال خوزستان خوشحالم.

بختیاری زاده: به مردم تبریز و خوزستان تبریک می گویمبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیاوش بختیاری زاده در نشست خبری پس از شکست مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: به فوتبال خوزستان به خاطر این قهرمانی همچنین به مردم آذربایجان نیز به خاطر صعود ماشین سازی به لیگ برتر تبریک می گویم. فکر می کنم فوتبال برای خوزستان است و باید قهرمان از آنجا بیرون می آمد و چیز عجیبی نیست.

وی ادامه داد: اگر نوبتی هم باشد، نوبت قهرمانی تراکتورسازی است. امیدوارم این تیم در فصل آینده قهرمان شود. 

سرمربی استقلال اهواز تصریح کرد: ما سقوط کردیم و اگر سقوط نمی کردیم، فوتبال زیر سوال می رفت،هیچ چیزی نداشتیم و  درباره نحوه آمدن تیم ما به لیگ برترآقایان فقط بحث می کردند.

بختیاری زاده در ادامه گفت: تراکتورسازان با انگیزه بازی کردند و مزد زحماتشان را گرفتند. توان بازیکنان من همین بود. مقابل تیمی که کادرفنی و بازیکنان قوی دارد، بهتر از این نمی توانستیم بازی کنیم.

وی افزود: باز هم نگران این بودم که توان تیم استقلال خوزستان از بین برود و نتواند قهرمان شود. جالب بود که مسئولان سر تمرین این تیم رفتند. چرا در طول فصل صدای ما را نشیدند.کاش صدای ما را می شنیدند.

سرمربی استقلال اهواز درباره ریاست تاج در فدراسیون گفت: نظم و انضباط هواداران خیلی مهم است ، زیر ساخت های فوتبال نیز مهم هستند ،داوری امروز تحت تاثیر تماشاگران تراکتور قرار گرفت. تاج باید روی کیفیت داوری ها بیشتر کار کند. نباید تیمی که هوادار دارد،‌بتواند ورزشگاه را عوض کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار