کتاب «بچه‌های حاج قاسم» پرفروش شد

پرفروش ترین کتاب امسال انتشارات فاتحان «بچه های حاج قاسم» است به نویسندگی افسر فاضلی است

حسین موذن معاون انتشارات فاتحان در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: امسال 53 عنوان کتاب جدید را در نمایشگاه کتاب رونمایی کرده‌ایم. 

وی ادامه داد: پرفروش ترین کتاب امسال «بچه های حاج قاسم» است به نویسندگی افسر فاضلی است و مجموعه ناگفته هایی از رشادت ها و حماسه های جانباز گرانقدر سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی  در هشت سال جنگ تحمیلی و دوران اسارت است  به گفته سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی وی کم سن و سال ترین فرمانده گردان لشکر 4 ثارالله در طول دوران دفاع مقدس بوده است. همچنین کتاب «بار دیگر نادر» و «دختری کنار شط» با توجه به تکنولوژی که در آن استفاده شده است از پرفروش ترین کتاب های انتشارات فاتحان هستند.
 
وی عنوان کرد: برای مطالعه کتاب نرم افزاری که در صفحه آخر طراحی شده است را نصب می کنید  و تصاویر داخل کتاب را مانند فیلم می بینید.
 
وی تصریح کرد: کتاب «دختری کنار شط» درباره مریم فراهانیان است وی یکی از دوستان زهرا حسینی نویسنده کتاب «دا» است که در سراسر کتاب دا اسم مریم را می آورد. همچنین کتاب «فرشته نجات» که روایت مستند گونه دارد درباره شهید فوزیه شیر دل تنها بهیاری بود که در  بحث محاصره پاوه حضور داشت.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار