مصاحبه بازیکنان تیم قهرمان لیگ برتری

بازیکنان تیم فوتبال استقلال خوزستان که جام قهرمانی لیگ پانزدهم را بالای سر بردند، این قهرمانی را حق خوزستان دانستند.

مصاحبه بازیکنان تیم قهرمان لیگ برتریبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  بازیکنان تیم فوتبال استقلال خوزستان که جام قهرمانی لیگ پانزدهم را بالای سر بردند، این قهرمانی را حق خوزستان دانستند.

***طیبی: این قهرمانی حق خوزستان بود
به گزارش سايت رسمي باشگاه استقلال خوزستان محمد طیبی، درباره پیروزی تیمشان برابر ذوب آهن گفت: تیم ما امروز واقعا خوب کار کرد. ما برای برد به میدان آمدیم و نیمه اول هم باید گل می زدیم اما موقعیت‌هایمان از دست رفت.البته تیم ذوب آهن تیم خوبی بود ولی این برد خواست خدا بود و خدا را شکر که شرمنده 50 هزار نفر و تمام خوزستانی‌هایی نشدیم. خیلی ها برای ما دعا کردند و دلشان با تیم ما بود.

طیبی در خصوص عامل پیروزی در این بازی گفت: در تیم ما حرف اول را رفاقت می‌زند از آقای ویسی تا بازیکنان حتی کادرپزشکی، مسوولان و تدارکات این اتحاد و همدلی را دارند  همین امر به ما کمک می‌کرد تا هر زمان در زمین بازی می‌کنیم برای تیم از دل و جان مایه بگذاریم.

وی در پایان گفت: این قهرمانی حق خوزستان بود، خوشحالیم که در صدر ماندیم و اسم خوزستان همچنان بالای جدول ماند و لیگ پانزدهم به نام ما نوشته شد.

***بیت‌سعید: خوشحالم که دل هواداران را شاد کردیم

 به گزارش سايت رسمي بقاشگاه استقلال خوزستان حسن بیت‌سعید پس از کسب قهرمانی تیم استقلال خوزستان،اظهار داشت: فکر می‌‌کنم یکی از بهترین روزهای زندگی‌ام بود خوشحالم از اینکه با کسب قهرمانی دل هواداران را شاد کردیم و مزد حمایت‌های آنها را دادیم. خدا را شکر می‌کنم که قهرمان لیگ برتر شدیم.

 وی در ادامه افزود: بچه‌ها تلاش کردند و در پایان ما قهرمان شدیم. فکر کنم دوندگی تیم ما از تیم‌های حاضر در لیگ برتر بیشتر بود.

 بیت‌سعید در ادامه خاطرنشان کرد: امیدوارم سال آینده هم این تیم شرایط امسال را داشته باشد تا بتوانیم به موفقیت‌هایمان در لیگ برتر ادامه دهیم.

 وی در پاسخ به این سؤال که آیا فصل آینده با این تیم در لیگ برتر حضور خواهید داشت یا خیر، گفت: پیشنهاد اولم استقلال خوزستان است و اگر با این تیم به توافق نرسیدم باز هم با استقلال خوزستان خواهم بود و با این تیم در لیگ برتر فعالیت خواهم کرد.

***ویسی: من قسم خورده بودم!

به گزارش سايت رسمي باشگاه استقلال خوزستان، ویسی درباره قهرمانی تیمش در لیگ گفت: هفته هاست که همه می گفتند این تیم می آید پایین اما ما باید بالا می ماندیم . قهرمان نیم فصل شدیم و در نهایت مقام اول را به دست آوردیم که این مقام را تقدیم مردم شریف خوزستان می کنم.

ویسی در مورد اشک های پیس از بازی گفت : گریه امروز گریه خوشحالی بود و با اشکهای 16 پیش تفاوت داشت . البته اشکهای آن روز برای اشکهای الان است . من قسم خوردم به بازیکن های کم نام و نشان بها بدهم و این کار را هم کردم و نتیجه اش را گرفتم .

ویسی در ادامه گفت :ما نشان دادیم با دست خالی هم می شود قهرمان شد و ما الهام بخش دیگر تیم خواهیم بود .

سرمربی استقلال خوزستان درباره این موضوع که آیا در استقلال خوزستان می ماند یا نه هم گفت: انتخاب اول و دوم من استقلال خوزستان است اما تیم ما باید شرایط آسیایی پیدا کند.



انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار