طالقانی: هیچ سنگی به ذوبی ها برخورد نکرد/ دوستان به فکر فینال جام حذفی باشند!

رییس هیأت فوتبال استان خوزستان گفت: در دیدار دیروز هیچ اتفاقی برای اعضای تیم ذوب آهن رخ نداد و بهتر است دوستان به فکر فینال جام حذفی باشند.

کاظم طالقاتی ، ریس هیت فوتبال استان خوزستان در گفتگو با حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره قهرمانی استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم اظهار کرد: دست همه مردم خوزستان را می بوسم که در ورزشگاه غدیر حضور یافتند و حمایت کامل و جامعی از نماینده استان شان انجام دادند. بنده به عنوان متولی فوتبال استان از بازیکنان باتعصب استقلال خوزستان همچنین مسئولانش هم که چندین ماه کنار این تیم ماندند و توانستند مردم خوزستان را شاد کنند هم از این طریق تشکر می کنم.
 
طالقانی در ارتباط با اینکه کادر مربیگری تیم ذوب آهن عنوان کرده اند زیر باران سنگ و فحاشی بازی می کردند گفت: این نوع صحبتها زیاده روی است ، در یک ورزشگاه به این بزرگی ممکن است برخی افراد فحاشی کنند اما زیر آسمان سنگ و فحاشی دیگر دروغ است.
 
وی درباره سنگی که به سر شجاعی سرپرست تیم ذوب آهن برخورد کرد ، گقت: به هیچ وجه سنگ و یا چیز دیگری به سر سرپرست ذوب آهن برخورد نکرد،  من خودم آنجا بودم و گفتم اگر سنگی است آن را نشان دهید، ولی حتی جای چنین چیزی هم نبود ، نمی دانم چرا این حرفها زده می شود و می خواهند جو نادرستی را علیه ورزشگاه های خوزستان دزست کنند ، بهتر است آنها به فکر فینال جام حذفبی باشند.

رییس هیات فوتبال استان خوزستان درباره شانس صعود صنعت نفت به لیگ برتر اظهار کرد: خیلی دوست داریم بازهم 3 سهمیه در لیگ برتر داشته باشیم ، توان فوتبالی استان خوزستان بسیار بالاست و مطمنم صنعت نفت آبادان به لیگ برتر صعود خواهد کرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار