عنایت: پنالتی پرسپولیس صحیح نبود

رئیس دپارتمان داوران می گوید در مسابقات هفته پایانی لیگ دسته اول از بهترین داوران استفاده خواهیم کرد.

عنایت: پنالتی پرسپولیس صحیح نبودبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود عنایت – رئیس دپارتمان داوران در ابتدا ضمن تبریک به تیم استقلال خوزستان گفت:  در طول فصل داوران ما اشتباهاتی داشتند و باید سعی کنیم اشتباهاتمان را به حداقل برسانیم و این امر زمانی میسر می شود که داوران ما از لحاظ روحی و روانی در آمادگی کامل باشند.

رئیس دپارتمان در خصوص داوری‌های هفته پایانی لیگ برتر گفت: در دیدار پرسپولیس – راه آهن متاسفانه تصمیم داور و کمک داور در مورد پنالتی صحیح نبود و خطا پشت محوطه جریمه اتفاق افتاد. ولی در طول مسابقه کرمانشاهی قضاوت خوبی داشت. در مورد سایر دیدارها ، نتایج داوری‌ها خوب بود از جمله در دیدار تیم‌های فوتبال نفت- تراکتور سازی ، سپاهان- سایپا داوران عملکرد خوبی داشتند و مشکلی هم از نظر فنی نداشتند.

عنایت در ادامه در خصوص انتخاب داوران هفته آخر لیگ دسته اول گفت: با توجه به اینکه 27 اردیبهشت ماه دیدارهای هفته آخر لیگ دسته اول برگزار می شود و تکلیف تیم ها مشخص می شود، از حساسیت بالایی برخوردار است، به همین دلیل لازم دیدیم که تمهیدات خاصی در نظر بگیریم و از داوران با تجربه استفاده کنیم. این بازیها را بیش از پیش زیر نظر خواهیم گرفت.

رئیس دپارتمان داوری در پایان اظهار داشت: عملکرد داوران در فصل پانزدهم نسبت به فصل گذشته از اشتباهات کمتری برخوردار بود و قضاوت بهتری را از داوران شاهد بودیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.