همدان؛

درخشش عکاس همدانی در جشنواره ملی عکس ثلاث

برگزیدگان جشنواره ملی عکس ثلاث در کنگان معرفی شدند.

درخشش عکاس همدانی در جشنواره ملی عکس ثلاث

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مسئول برگزاری جشنواره ملی عکس ثلاث گفت: جشنواره در دو بخش عکس با دوربین و عکس با گوشی تلفن همراه برگزار شد، که 650 قطعه عکس در دو بخش از 70 عکاس 21 استان کشور انتخاب شد.


مصطفی صفایی افزود: هیات داوران در بخش عکس با دوربین، کیارش کرمی از همدان، حامد نظری از تبریز و رضا صفایی از کنگان و در بخش عکس با گوشی تلفن همراه، سید حسین میرکمالی از قزوین، حسن آهوخوش از کنگان و مهدی فاضل از مشهد را به عنوان افراد برتر معرفی کردند.

وی با بیان اینکه علاوه بر این از 14 نفر نیز در دو بخش تجلیل شد افزود: این جشنواره با هدف تهیه نمایشگاه و کتاب مصور از مجموعه عکس‌های تاریخی، طبیعی، فرهنگی شهرستان کنگان و جنوب استان بوشهر با همکاری نهادهای مختلف برگزار ‌شد.

هنرمندان در عکس‌های خود آثار تاریخی، بقاع متبرک امامزادگان، مساجد و بافت‌های تاریخی، تزیینات معماری، سردر، گذرها، محلات و صنایع پارس جنوبی را به تصویر کشیده‌اند.

شهرستان کنگان درفاصله 215 کیلومتری جنوب بوشهر بیش از 100 هزار نفر جمعیت دارد و بندر تاریخی سیراف و بخشی از تاسیسات منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی در این شهرستان قرار گرفته است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.