مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان:

جلوی نابودی فوتبال پایه را بگیرید

مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: فوتبال پایه آینده تیم ملی کشور را تامین می کند و نیاز به توجه بیشتری دارد.

جلوی نابودی فوتبال پایه را بگیریدعلی اژدری زاده مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان در گفتگو باخبرنگار خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص قهرمانی تیم های پایه فولاد خوزستان در مسابقات رده‌های سنی مختلف کشور گفت: استان خوزستان سرشار از مربی و بازیکنان با استعداد است و استارت یک کار اساسی در فوتبال پایه خوزستان زده شده و امیدواریم این موفقیت‌ها ادامه دار باشد. البته باید توجه داشت که بعضی مسائل تیم‌های بازیکن ساز را اذیت می کند که درآمد زایی باشگاهای فوتبال از فوتبال است .

وی ادامه داد: ما سالیانه هزینه‌های زیادی در فوتبال پایه میکنیم که هیچ برگشتی ندارد اما با این وجود ما دل سرد نشده‌ایم و در همین فصل 2قهرمانی و یک نایب قهرمانی بدست آورده‌ایم و امیدوار هستیم که در سال‌های آینده بتوانیم در تیم‌ بزرگسالانه فولاد از این استعدادها استفاده کنیم.

مدیر عامل فولاد خوزستان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه هزینه هر بازیکن ردهای سنی مختلف در تیم های پایه چقدر است گفت: ما به طور میانگین هر سال برای هر بازیکن در تیم های پایه خود و تیم ب فولاد خوزستان که همان فولاد نوین اهواز است چیزی حدود 25 تا 30 میلیون تومان هزینه میکنیم و جدی تریم مشکل ما در این زمینه خدمت مقدس سربازی است زیرا باشگاه فولاد خوزستان زمان و هزینه بسیار زیادی روی هر بازیکن میگذارد و بعد از آن این بازیکنان به راحتی از تیم جدا میشوند و تمام زحمات چند ساله مجموعه باشگاه به هدر میرود.

امیدوار هستیم که فدراسیون فوتبال و سازمان نظام وظیفه تدبیری بی‌اندیشد تا تیم‌های بازیکن ساز سرخورده نشوند و به کار خود ادامه دهند زیرا این بازیکنان میتوانند آینده تیم ملی فوتبال کشور را تامین کنند و مسولان فوتبالی کشور باید مانع نابودی فوتبال پایه در کشور شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار