آقاکوچکی:

لژیونرها با پایان لیگ اروپا به تیم ملی پیوستند

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر گفت: بازیکنان حاضر در لیگ اروپا در اردوی سوم همراه سایر ملی پوشان به تمرین می پردازند.

لژیونرها با پایان لیگ اروپا به تیم ملی پیوستند
عباس آقا کوچکی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: ملی پوشان بسکتبال با ویلچر که در لیگ اروپا به سر می بردند با پایان این مسابقات به ایران بازگشتند و از اردوی سوم با سایر ملی پوشان به تمرینات می پردازند.

وی افزود:اردوی دوم در شهر آمل بسیار موفقیت آمیز بود و تمام برنامه های بدنسازی و شوت انجام شد و پیشرفت لازم را بازیکنان داشتند.مرحله سوم اردوها از دوم تا دوازدهم خرداد ماه در محل فدراسیون و به میزبانی تهران برگزار می شود تا در کنار برنامه اردو ، کارهای روادید ملی پوشان برای تورنمنت های پیش رو انجام شود.

آقا کوچکی در باره دیدارهای تدارماتی تیم ملی بیان کرد: به علت کمبود زمان حضور در تورنمنت انگلیس را از دست دادیم اما با حمایت فدراسیون جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک به دو تورنمنت ترکیه و آلمان در تیرماه سال جاری اعزام می شویم.

وی ادامه داد: تورنمنت ترکیه با حضور تیم های پارالمپیکی در هفته اول تیر و تورنمنت چند جانبه آلمان نیز در هفته سوم تیر ماه برگزار می شود که فرصت خوبی برای ارزیابی تیم های حاضر در ریو و شناخت نقاط ضعف و قوت خودمان است چرا که شناخت ما از بازی تیم ها محدود به مسابقات سال 2014 اینچئون است. 

آقاکوچکی درباره گروه بندی تیمها در پارالمپیک ریو عنوان کرد:تیم ملی کشورمان در گروه B این رقابت ها با تیم های آمریکا،انگلیس،آلمان، برزیل و الجزایر هم گروه می باشد که در این گروه تیم برزیل برای ما ناشناخته است و آنالیز دقیقی از آن نداریم.تیم آمریکا و آلمان از قطب های این رشته هستند که کار ما را سخت می سازند اما تلاش می کنیم که جزو تیم های صعود کننده از گروه خودمان باشیم.البته در گروه A نیز تیم های استرالیا ، کانادا، ترکیه،هلند، ژاپن و اسپانیا حضور دارند که در این گروه استرالیا تیم قدرتمندی است که بازی با این تیم بسیار سخت است.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر در پایان گفت: پس از 8 سال دوری و کسب مقام پنجمی مسابقات 2014 اینچئون کار سختی را در ریو پیش رو داریم و سعی می کنیم همانطور که در مسابقات جهانی جزو 8 تیم برتر بودیم در پارالمپیک بتوانیم جایگاه خوبی را کسب کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار