بانوی قایقران ایران 15 خرداد در کمپ جهانی

رئیس کمیته اسلالوم قایقرانی از حضور یک‌هفته‌ای رکسانا رازقیان در کمپ فدراسیون جهانی این رشته ورزشی خبر داد.

اشرف: برای روند بهتر در کاپ جهانی یا برنامه ریزی پیش می رویم
کتایون اشرف در گفتگو با خبرنگار  حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ اظهار کرد: همه چیز برای آمدن مربی فرانسوی به ایران و آموزش مربیان و علاقمندان به رشته ی اسلالوم آماده است. همچنین 4 استان میزبان این مربی خواهند بود تا به مربی های محلی و قایقرانان تیم نوجوانان کار کنند. 
 
وی افزود: این مربی 28 روز در ایران به آموزش علاقمندان رشته اسلالوم می پردازد تا برای المپیک 2020 آمادگی کافی را کسب کنند. 
 
اشرف در ادامه بیان کرد: تیم ملی بزرگسالان در کنار ما خواهند ماند. ورزشکاران خوبمان را از دست نخواهیم داد و به عنوان مربیان کار آزموده در کنار تیم ها هستند .همچنین تیم جوانان در آبهای خروشان و تیم نوجوانان در آبهای آرام به فعالیت می پردازند و قایقرانان را کاملاً تحت کنترل خواهیم داشت. 
 
وی در ادامه اضافه کرد: رکسانا رازقیان 15 خرداد به کمپ فدراسیون جهانی اعزام خواهد شد و در آنجا به مدت یک هفته تمرین دارند تا در کاپ جهانی شرکت کند. نتیجه این مسابقات اهمیت فراوانی برای ما خواهد داشت، زیرا پارسال به مرحله مقدماتی صعود کردیم و امیدوارم امسال به مرحله بالاتری برویم. مسابقات کاپ جهانی اسلالوم امسال در فرانسه و شهر پو برگزار خواهد شد و با آینده نگری که در پیش گرفتیم امیدوارم به نتایج بهتری دست یابیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.