زهیوی: قراردادم در فصل آینده توافقی است

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: برای فصل آینده هم با استقلال خوزستان قرارداد دارم،اما هنوز تصمیمم را برای ماندن و یا رفتن از این تیم را نگرفته ام.

زهیوی: قراردادم در فصل آینده توافقی استرحیم زهیوی ، مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره قهرمانی تیمش بیان کرد::  کار سختی برای قهرمانی داشتیم و با انگیزه‌ای که همه بازیکنان داشتند،موفق شدیم جام قهرمانی را کسب کنیم.  
 
وی افزود: خوشحالم با 2 گلی که زدم توانستم به قهرمانی تیمم در لیگ برتر کمک کنم و امیدوارم تمامی هواداران از بازیکنان و کادرفنی راضی باشند ، از همه بازیکنانی که بازی کردند و بازی نکردند ، تشکر می‌کنم ، همه به یک اندازه برای این موفقیت تلاش کردند و امیداورم مردم خوزستان نیز از ما راضی باشند.
 
مهاجم استقلال خوزستان درباره اینکه آیا برای فصل ‌آینده نیز با این تیم در لیگ برتر حضور خواهی داشت یا خیر،اظهار کرد: باوجودیکه هنوز برای یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارم ، اما از آنجاییکه قراردادم توافقی است ، هنوز تصمیمم را نگرفتم و مشخص نیست در استقلال بمانم یا خیر، و معتقدم هر چه خدا بخواهد همان می‌شود.
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار