اهواز؛

گلدشت اهواز فاقد مدرسه در مقطع متوسطه

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 1 اهواز گفت: منطقه گلدشت اهواز مدرسه در مقطع متوسطه ندارد و این منطقه نیاز اساسی به ساخت مدرسه در این مقطع تحصیلی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بهزاد ساکی بیان کرد: اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان عنوان کرده هیچ اعتباری برای ساخت مدرسه در این منطقه در مقطع متوسطه ندارد.

وی افزود: دانش آموزان در این منطقه پس از گذراندن مقطع ابتدایی، برای تحصیل در مقطع متوسطه به مدارس ناحیه 4 اهواز، کیان و شهرک رزمندگان مراجعه می کنند.

ساکی اظهار داشت: در مقطع ابتدایی نیز هم اکنون یک دبستان دولتی در این منطقه با نام شهید مطهری وجود دارد که بالغ بر 255 دانش آموز ابتدایی را در خود جا داده و دانش آموزان به صورت مختلط در 2 نوبت صبح و عصر در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 1 اهواز خاطرنشان کرد: این دبستان 5 کلاسه است و با استفاده از یک کانتینر که در محوطه مدرسه قرار داده شده، تراکم دانش آموزان در کلاس های درس کمتر شده است.

وی اذعان داشت: یک دبستان غیر دولتی نیز در این منطقه وجود دارد که 70 دانش آموز در آن مشغول به تحصیل هستند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز بیان کرد: تعداد زیادی از دانش آموزان مقطع ابتدایی در این منطقه برای تحصیل به مدارس مناطق دیگر اهواز مراجعه می کنند.

ساکی اظهار کرد: اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان یک دبستان 10 کلاسه در این منطقه در حال ساخت دارد و طبق گفته این اداره کل تا پایان شهریور امسال تحویل آموزش و پرورش می شود.

وی گفت: با بهره برداری از این مدرسه فضا برای تحصیل دانش آموزان مقطع ابتدایی این منطقه کافی است و یک نوبت این مدرسه را برای دانش آموزان متوسطه اول در نظر خواهیم گرفت.

کوی گلدشت در 5 کیلومتری جاده اهواز – خرمشهر روبروی شهرک رزمندگان واقع شده است که گفته می شود بالغ بر 20 هزار نفر جمعیت دارد.

 این منطقه از جنوب به منطقه عین دو و از شرق به منطقه کوی علوی می رسد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.