واکنش شدید ذوبی‌ها به اظهارات مسئولان فوتبال خوزستان

مدیررسانه ای ذوب آهن درباره اینکه گفته می شود اتفاقات مورد ادعای این باشگاه غیرواقعی است ، واکنش نشان داد.

احسان بعیدی، در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره صحبت های برخی مسئولان فوتبالی استان خوزستان مبنی بر غیرواقعی بودن برخورد سنگ به سر سرپرست این تیم و فحاشی هواداران استقلال خوزستان واکنش نشان داده و صحبت های تندی را مطرح کرده است.

وی در این باره اظهار کرد: علی شجاعی بازیکن سابق تیم ملی ایران در جام جهانی 1978 آرژانتین و کاپیتان ذوب آهن در جام تخت جمشید است و فرد کوچکی نیست ،متاسفانه اتفاق بدی برای وی در جریان بازی برابر استقلال خوزستان رخ داد و پرتاب شیئی آهنی به سمت او  سبب مصدومیت وی شد.

بعیدی ادامه داد: حتی یحیی گل محمدی که در نزدیک نیمکت و ایشان حضور داشت کاملا ًمتوجه این اتفاق شد، واقعا جای تاسف دارد که چنین اتفاقاتی اکنون در ورزشگاه‌ها رقم می خورد و جای تاسف بیشتر است که برخی به دنبال این هستند تا روی این موضوع سرپوش بگذارند و مدعی‌اند اتفاقی رخ نداده است.

وی افزود: اگر اتفاق بدتری برای شجاعی رخ می داد و چشمش آسیب می دید چه کسی در این زمینه پاسخگو بود؟ به هرحال بهتر است به جای اینکه سرپوش روی این مسائل گذاشته شود و تهمت فرافکنی به ما زده شود، محیط سالمی را برای ارائه یک بازی فراهم کنند. حتی در زمان خروج ما از استادیوم نیز 5 شیشه اتوبوس ما مورد اصابت قرار گرفت و شکسته شد و اگر خوش شانس نبودیم معلوم نبود چه اتفاق تلخی در انتظار ما بود.

مدیر رسانه ای باشگاه ذوب آهن در پایان گفت: علی شجاعی را تمامی فوتبال دوستان می شناسند و جای خنده دارد که برخی مسئولان وی را دروغگو می دانند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار