غفور: نباید به شکست عادت کنیم

پشت خط زن تیم ملی والیبال معتقد است بازیکنان ایران باید عادت به پیروزی را جانشین شکست کنند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، امیر غفور پس از دومین دیدار تدارکاتی و دوستانه تیم های ملی والیبال ایران و فرانسه گفت: تیم ایران در مسابقه دوم نسب به دیدار اول خسته تر بود و به همین دلیل خوب بازی نکرد. البته فرانسه در این بازی ها از ترکیب های متفاوت استفاده کرد، اما تیم ایران تقریبا ترکیب یکسان داشت.

وی با بیان اینکه ملی پوشان در این بازی ها با نقاط ضعف و قوت خود آشنا شدند، گفت: ملی‌پوشان در شرایط مسابقه خود را آزمودند. متوجه شدند که در شرایط واقعی مسابقات اشتباهاتی می توانند داشته باشند که در شرایط تمرین متوجه آنان نمی شوند.

پشت خط زن تیم ملی والیبال اضافه کرد: من یقین دارم که بازیکنان رفته رفته بهتر می شوند و در شرایط واقعی مسابقه قرار می گیرند. از سوی دیگر کادر فنی نیز بازیکنان را در شرایط متفاوت ارزیابی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه پیروزی نیاز به تلاش بیشتر از تیم حریف دارد، گفت: تیم ایران در چند مسابقه پایانی جام جهانی نیز برابر حریفان مغلوب شد و باید عادت به شکست را با پیروزی جایگزین کنیم.

غفور افزود: خوشبختانه قبل از شروع مسابقات انتخابی المپیک تیم ایران چند مسابقه تدارکاتی دیگر خواهد داشت و به یقین از نظر آمادگی برای شروع مسابقه به شرایط بهتری خواهد رسید.

تیم ملی والیبال ایران که جمعه و شنبه در دو دیدار تدارکاتی مغلوب فرانسه شد، امروز یکشنبه فرانسه را به مقصد تهران ترک می کند.

ملی پوشان ایران خود را برای حضور شایسته در رقابت های انتخابی المپیک که از هشتم خردادماه به میزبانی ژاپن برگزار می شود، آماده می کنند.

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار