شایسته : دارت ایران متحول شده است

سرمربی تیم ملی گفت : دارت ایران در طول 10 سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشت.

شایسته : دارت ایران متحول شده استمهدی  شایسته در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره مسابقات انتخابی تیم ملی دارت آقایان تصریح کرد : مسابقات انتخابی تیم ملی دارت با حضور 18 دارت انداز مرد کشور برگزار شد که در پایان رقابت ها 8 ورزشکار برای شرکت در اردو تیم ملی دعوت شدند .

وی افزود : 5 مرحله اردو برای تیم ملی مردان وزنان تا آغاز مسابقات آسیا- اقیانوسیه در نظر گرفته شد که از بین این بازیکنان 4 دارت انداز مرد و2ورزشکار زن به تیم ملی دعوت می شوند.

شایسته ادامه داد : با توجه به کیفیت دارت از  سال 2006 بازیکنان ایران در طول ده پیشرفت زیادی داشتند و امیدوارم این تغییرات خروجی مثبتی در مسابقات اسیا اقیانوسیه 
داشته باشد.

سر مربی تیم ملی گفت : دارت ایران  از سال 2006 در این رقابت ها شرکت نکرده است به طور حتم  با شناختی که در این مدت از ورزشکاران پیداکردم در رقابت های امسال  عملکرد متفاوتی خواهیم داشت .

وی در پایان درباره برگزاری اردو های تیم ملی اظهار کرد : مسابقات آسیا اقیانوسیه مهر ماه آغاز می شود که 4 اردو تیم ملی در شهرهای اصفهان ،فارس ،خراسان وگیلان برگزار خواهد شد اما آخرین اردو که نزدیک به مسابقات است در تهران پیگیری می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار