قلعه‌نویی تراکتور را جمع و جور کرد

محمودی : امیدوارم استقلال قهرمان و تراکتور آسیایی شود

پیشکسوت فوتبال کشورمان معتقد است حضور قلعه‌نویی و مدیریت خوب وی سبب روند روبه رشد تیم فوتبال تراکتورسازی شد

محمودی : امیدوارم استقلال قهرمان و تراکتور آسیایی شود
کاظم محمودی درگفتگو با خبرنگارحوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ارزیابی‌اش از عملکرد تراکتورسازی تبریز در لیگ پانزدهم اظهارکرد: باید عنوان کنم که تراکتورسازی عملکرد خوبی در لیگ پانزدهم به نمایش گذاشت. چراکه این تیم دو نیمه متفاوت و مجزا را تجربه کرد.

وی افزود: تراکتورسازی در ابتدای فصل شروع خوبی را در ارائه دیدارهایش به نمایش نگذاشت واین هم به دلیل تغییرات عمده‌ای بود که در تیم به وجود آمده بود. همین باعث شد که نتایج نیم فصل نخست چندان راضی کننده نباشد. 

محمودی ادامه داد: اما رفتن تونی و حضور امیرقلعه‌نویی باعث شد که تراکتور به اصطلاح جمع و جورتر شود. البته گرچه این سرمربی نتوانست به زودی تغییرات را به وجود آورد اما رفته رفته تیم به هماهنگی کامل رسید ودر حالی که همه منتظر قهرمانی تراکتوربودند اما این اتفاق رخ نداد سرخ پوشان به رده چهارمی این رقابتها دست یافتند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان عنوان کرد: بایدگفت حضور قلعه نویی و مدیریت خوب وی باعث شد که روزههای شیرین تراکتور را نظاره باشیم وهواداران تراکتور متفاوت را دیدند. چراکه تیم در اوایل فصل نتایج خوبی را کسب نمی کرد وهواداران را نگران کرده بود. 

وی با اشاره به جام حذفی وحضور تراکتورسازی در این جام گفت: شما می دانید که حضور تراکتور در جام حذفی مصادف بود با اوایل حضور قلعه نویی که تیم هنوز به هماهنگی لازم دست نیافته بود . اما اکنون شاهد تیمی یکپارچه ومتحدیم. 

محمودی گفت: باتوجه به اینکه تراکتور فقط در صورتی می تواند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا رابدست آورد که استقلال قهرمان شود وما دوست داریم استقلال قهرمان شود.

پیشکسوت فوتبال کشورمان با پرداختن به دیدار تیم تراکتوربرابر النصرامارات در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا گفت: به نظرمن باتوجه به هماهنگی تیم تراکتور در دیدارهای اخیر برد در برابر النصر دور از دسترس نیست. غیرت بازیکنان سرخ پوش عامل برد برابر النصر است چرا که همین فاکتور می تواند رمز برتری تراکتورسازی باشد. 

محمودی اضافه کرد: به نظرم تراکتور در جام قهرمانان آسیا با صعود  از مرحله گروهی به عنوان تیم نخست عملکرد خوب و قابل قبولی به نمایش گذاشته است.

پیشکسوت فوتبال کشورمان افزود: تراکتور با پیروزی بر النصر امارات عملکرد خوب خود را تکمیل می کند و امیدوارم این اتفاق رخ دهد و امیدوارم که تراکتورسازان با این برد دل هواداران تبریزی را شاد و نماینده شایسته‌ای برای فوتبال کشورمان واذربایجان باشد.

انتهای پیام/   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
یاشاسین محمودی یاشاسین تراختور یاشاسین اذربایجان
آخرین اخبار