فدراسیون جودو و چالش ثبت نام،تعلیق و انتخابات+سند

استعفای خدابخش از سمت سرپرستی فدراسیون جودو و انتصاب گواری گمانه زنی های جدیدی را در آینده جودو رقم زد.

به گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان: فدراسیون جودو این روز ها با چند چالش بزرگ دست و پنجه نرم می کند و یکی از آنها بحثی است که در مورد تعلیق فدراسیون جودو به زعم برخی رسانه در صورت قبول اداره فدراسیون توسط میر اسماعیلی در دوران قبل از برگزاری مجمع است.

این در حالی است که طبق قوانین جهانی پس از استعفای رئیس فدراسیون نایب رئیس می تواند تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون را به عهده داشته باشداما نکته ای که برخی رسانه ها به آن توجه نکردند این موضوع است که در فدراسیون هایی که با رئیس قانونی از سوی مجمع اداره می شود این موضوع صدق می کند نه در مورد فدراسیونی که به صورت سرپرستی اداره می شود که در این صورت پس از استعفای سرپرست وزارت ورزش و جوانان یک سرپرست موقت به این فدراسیون معرفی می کند.

اما در بحث آرش میر اسماعیلی و محرومیت وی در خواست بخشش وی از سوی کیته ملی المپیک  ارسال شده است و در صورت بخشش وی می تواند به عنوان یک نامزد انتخاباتی برای ریاست فدراسیون جودو ثبت نام کندلذا تا زمانیکه وی در راه ثبت نام قبل از بخش  قدمی برنداشته است احتمال تعلیق یک نوع بد بینی است.

فدراسیون جودو و چالش ثبت نام،تعلیق و انتخابات+سند


 در حال حاضر همه موارد در فدراسیون جودو به صورت قانونی در حال اجراست و با توجه به استعفای خدابخش سرپرست فدراسیون جودو وکوراش و ثبت نام وی برای حضور در انتخابات فدراسیون جودو وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری مجمع انتخاباتی، احمدگواری را به عنوان سرپرست این فدراسیون معرفی کرد.

 میراسماعیلی ظاهرا قصد حضور در انتخابات فدراسیون جودو و کوراش را دارد و به دلیل این محرومیت تا کنون ثبت نام نکرده است و در انتظار پاسخ نامه کمیته ملی المپیک به حیدر فرمان رئیس اتحادیه فدراسیون جهانی کوراش است تا در صورت بخشش به عنوان نامزد انتخابات ریاست فدراسیون جودو ثبت نام کند.

فدراسیون جودو و چالش ثبت نام،تعلیق و انتخابات+سند

پس از برگزاری مسابقات جهانی کوراش در خرم‌آباد و حواشی ایجاد شده در این مسابقات ،فدراسیون جهانی کوراش آرش میراسماعیلی نایب رئیس فدراسیون جودو و کوراش کشورمان را به مدت 5سال از فعالیت در تمام حوزه های ورزش کوراش در داخل و خارج از کشور محروم کرد. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
اقای میراسماعیلی دست از سر جودو بردار...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
آقای میراسماعیلی از جودو لطفاخدا حافظی کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
باسلام اقای نایب رییس محترم شماقهرمان ملی هستید لطفا انقدر برای کارمدیریت تلاش نکنید چون سابقه شمارا خراب میکند این همه اصراروتلاش برای چیست؟ ناسلامتی شما ازاسطوره های ورزش جودو هستید
آخرین اخبار