وضعیت نفت این هفته مشخص می شود

میرشیبانی: متمم قرارداد بیرانوند با فروش باشگاه ضمانت اجرا دارد

مدیرفنی تیم فوتبال نفت تهران گفت: متمم افزایش 10 درصد قرارداد فصل بعد بیرانوند، در صورت فروش امتیاز نفت و حتی جدایی علیرضا منصوریان ضمانت اجرا دارد.

بهرام میرشیبانی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره صدور برگه رضایتمندی از سوی علیرضا منصوریان سرمربی نفت برای علیرضا بیرانوند به عنوان متمم قرارداد فصل بعد این بازیکن، گفت: بندی در قرارداد بیرانوند وجود دارد که در صورت رضایت کادرفنی از وی، مبلغ قرارداد سال بعد وی 10 درصد افزایش یابد. منصوریان هم به دلیل عملکرد خوب فنی و اخلاقی بیرانوند، چنین برگه ای را به وی داده است و باشگاه هم باید به این بند متعهد باشد.

وی درباره این که در صورت رفتن منصوریان از نفت و آمدن مالک جدید، ضمانت اجرای این بند قرارداد چیست، اظهار کرد: این بند حتی در صورت فروش باشگاه به مالک جدید ضمانت اجرایی دارد و فرقی هم نمی کند که منصوریان در نفت بماند یا خیر. در این هفته اتفاقات خوبی در ارتباط با مالکیت باشگاه نفت پیش می آید و با حضور مالک جدید وضعیت همه اعضای تیم مشخص می شود.

مدیرفنی تیم فوتبال نفت تهران درباره این که آیا منصوریان برای تمام بازیکنان چنین برگه ای صادر کرده است یا خیر، اظهار کرد: این گونه نیست که در قرارداد تمام بازیکنان، بند دریافت برگه رضایت‌مندی از سوی کادرفنی قید شده باشد. قرارداد هر کدام از بازیکنان تیم ما جزئیات مشخص و متفاوتی نسبت به سایرین دارد که براساس همین جزئیات مبلغ قراردادشان پرداخت می شود.

میرشیبانی با اشاره به فعالیت احمد ابراهیمی سرپرست جدید باشگاه برای رفع مشکلات مالی نفت، بیان کرد: ابراهیمی با حضور در جلسات مختلف سعی در حل مشکلات باشگاه و تسویه حساب با بازیکنان دارد. وی با افراد و سازمان هایی که خواستار خرید باشگاه نفت هستند مشغول مذاکره است و به احتمال فراوان روزهای آینده با فروش این باشگاه خبرهای خوبی را از نفت می شنوید.

میرشیبانی در پایان اظهار کرد: امید زیادی دارم با فروش امتیاز باشگاه و آمدن مالک جدید، علی رضا منصوریان و کادرفنی قدرتمندش در نفت به فعالیت خود ادامه دهند و مطمئن باشید مالک جدید به یک باره کل بازیکنان و کادرفنی را تغییر نمی دهد.

انتهای پیام/ 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار