نفرزاده: ایران می‌توانست فرانسه را شکست دهد/ لوزانو شاگردانش را محک زد

کارشناس و مربی والیبال گفت: تیم ملی ایران توانایی شکست دادن تیم فرانسه را در دو دیدار دوستانه با این تیم داشت.

نفرزاده: ایران می‌توانست فرانسه را شکست دهد/ لوزانو شاگردانش را محک زدفرهاد نفرزاده در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دو دیدار تیم ملی والیبال ایران مقابل فرانسه در چارچوب اردوی تدارکاتی، گفت: فرانسه یکی از تیم های قدرتمند جهان است و ایران برای بازی با این تیم  انتخاب خوبی کرده بود.

وی ادامه داد: هر چند تیم ملی ایران در این مسابقات بازنده بود اما نمایش خوبی داشت. شاگردان لوزانو به خصوص در بازی نخست نمایش خوبی داشتند و تیم فرانسه را آزار دادند. من فکر می‌کنم تیم ایران توانایی شکست دادن فرانسه را داشت.

نفرزاده با بیان این مطلب که لوزانو در این دو دیدار هر دو ترکیب تیمش را مورد ارزیابی قرار داد گفت: در بازی نخست بازیکنان اصلی تیم ملی و نفراتی که همیشه ثابت بودند به میدان رفتند. در بازی دوم هم به دلیل مصدومیت شهرام محمودی و فرهاد قائمی برخی تغییرات را در ترکیب ابتدایی ایجاد کرد و توانست بازیکنانش را به خوبی محک بزند.

وی ادامه داد: لوزانو مربی بسیار با هوشی است و قطعا در پایان این دو دیدار توانسته به نکات مهمی درباره تیم ایران پی ببرد. این دو مسابقه منجر شد که نقاط ضعف تیم مشهود شود و در زمان باقی مانده تا المپیک بتواند تا حد ممکن اشکالات تیم را بر طرف کند.

نفرزاده خاطر نشان کرد: فرانسوی ها هم همچون ایران با ترکیب اصلی خود در این دو دیدار دوستانه حاضر شدند. به جز انگاپث باقی بازیکنان اصلی در ترکیب حضور داشتند و می توان گفت همین تیم با یکی دو تغییر در انتخابی المپیک مقابل ایران حضور خواهد داشت.

این کارشناس والیبال به اهمیت برگزاری دیدارهای دوستانه پیش از هر تورنمت مهمی اشاره کرد و افزود: خوشبختانه تیم ملی ایران تا آغاز مسابقات انتخابی المپیک دو دیدار دوستانه دیگر نیز برگزار خواهد کرد و این موضوع می‌تواند به بهتر شدن وضعیت و آمادگی هر چه بیشتر تیم کمک کند.

نفرزاده در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان و کادر فنی تیم ملی از انگیزه زیادی برخوردار هستند و قطعا دو شکست در بازی دوستانه نمی‌تواند روی روند آن‌ها تاثیرگذار باشد. انگیزه بالا و  روحیه خوبی که در تیم حاکم است منجر خواهد شد سهمیه المپیک را بدست آوریم. اکثر کارشناسان شانس زیادی برای ایران قائل هستند و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار