امکانات سیاه‌جامگان از لیگ محلات هم کمتر است

عنایتی: «آقایان» نمی‌خواستند در استقلال بازنشسته شوم!

بازیکن تیم سیاه جامگان معتقد است برخی دوست نداشتند او سال‌های پایانی عمر فوتبالی‌اش را در استقلال بگذارند.

غلامرضا عنایتی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مسابقه با ملوان اظهار کرد: بازی فوق العاده سخت حساسی بود که لطف امام رضا (ع) و ائمه اطهار(ع) بود که در این بازی مشکل به پیروزی رسیدیم . تیم سیاه جامگان را در لیگ برتر حفظ کنیم. دست  تک تک هوادارانمان را می فشارم که در بازی با ملوان از تیم ما 90 دقیقه حمایت کامل کردند.

وی ادامه داد: در تمام عمر فوتبالی خودم به اندازه امسال اذیت نشدم. بازهم خدا را شاکرم که به بهترین وجه ممکن لیگ را به پایان رساندم.

بازیکن تیم سیاه جامگان درخصوص عملکرد فرهاد کاظمی در این فصل گفت: وی مرد روزهای سخت است و یک بار دیگر نشان داد که در روزهای دشوار بهترین تصمیمات را می گیرد.

عنایتی درباره مدیر عامل تیم سیاه جامگان عنوان کرد: محمدرضا عباسی به تنهایی از تیم در این فصل حمایت کرد. 

بازیکن پیشین استقلال با ابراز رضایت از عملکرد این فصل خود، درباره امکانات سیاه‌جامگان توضیح داد: امکانات تیم سیاه جامگان از لیگ محلات هم کمتر است. ماه‌ها در چمن مصنوعی تمرین می‌کردیم و این زیبنده یک تیم لیگ برتری نیست.

عنایتی درخصوص پرسپولیس گفت: هواداران تیم پرسپولیس ناراحت نباشند فوتبال همین است به برانکوهم  خسته نباشید می گویم.

وی همچنین درباره تیم سابقش اظهار کرد: استقلال هنوز فرصت قهرمانی در جام حذفی را دارد. مهم‌ترین دغدغه استقلالی ها گرفتن سهمیه آسیایی بود که در این راه موفق شدند. سرمربی تیم یک سال کاملا خوب را پشت سر گذاشت. 

بازیکن تیم سیاه جامگان ادامه داد: در مسابقات این هفته برای 2تیم تراکتور و ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا  آرزوی موفقیت می کنم امیدوارم نتایج درخشانی بدست آورند و تا مراحل پایانی صعود کنند.

بازیکن پیشین تیم ملی  درپاسخ به اینکه قصد دارد فصل آینده هم در تیم سیاه جامگان بماند یا خداحافظی خواهد کرد؟پاسخ داد:  زمانی که خستگی روحی ام برطرف شود بعد از آن تصمیم می گیرم که درسیاه  جامگان بمانم یا از مستطیل سبز خداحافظی کنم.

عنایتی در پایان اظهار کرد: می‌خواستم سال های پایانی عمرفوتبالی ام را در تیم محبوبم به پایان برسانم ولی متاسفانه (آقایان) دوست نداشتند من در استقلال بازنشسته شوم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار