بهنام فر:رقابت های انتخابی خوبی را شاهد بودیم/پشتوانه خوبی در سال های آینده داریم

پیشکسوت کاراته گفت:رقابت های انتخابی خوبی را شاهد بودیم و وجود جوانان با انگیزه نوید ظهور قهرمانان خوب در آینده کاراته کشور است.

مهران بهنام فر که امروز در محل برگزاری مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته حضور داشت و از نزدیک این رقابت ها را شاهد بود در گفتگو با خ خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان:در خصوص این رقابت ها بیان داشت : خوشحالم از اینکه جوانان باانگیزه و فنی را دیدم و می توانیم پشتوانه خوبی در سالهای آینده داشته باشیم و در همین رقابت ها یکسری جوان بودند با وجود باخت ولی نوید ظهور کاراته کاهای خوب را دادند.

وی ادامه داد : مسابقات خیلی خوبی را شاهد بودیم و در کل مسابقات راضی کننده بود و به هرحال نظر کادر فنی مهم است که بتوانند ایده ها و برنامه ی مد نظرشان را پیاده کنند .

بهنام فر افزود : من به عنوان تماشاچی و کسی که با این بچه ها تمرین کرده امروز رقابت های خوبی را از نزدیک دیدم و کاراته کاهای جدید انگیزه زیادی داشتند که بتوانند نظر کادر فنی را جلب کنند و خود را به کادر فنی تحمیل کنند و بچه های قدیمی نیز خوب کار کردند .
مربی سابق تیم ملی تصریح کرد : به لحاظ فنی بین نفرات اول و دوم در چند وزن فاصله وجود دارد و در دو وزن بین نفرات اول و دوم فاصله میلی متری وجود دارد ولی در 2 ، 3 وزن بین نفرات اول و دوم اختلاف زیادی وجود داد ولی بهرحال خوشبختانه کادر فنی زمان زیادی برای آماده سازی دارد و معتقدم که در این کار موفق خواهند شد .

داوری ها راضی کننده بود
مربی تیم جوان مناطق نفت خیز در خصوص داوریها اظهار داشت : در کل 5 داور از ساعت 10 صبح تا 14 یکسره این رقابت ها را قضاوت کردند و به عقیده من اگر تعداد داوران بیشتر می شد می توانستند استراحت کنند ولی در مجموع داوریها راضی کننده بود و به جز در یکی دو مورد اعتراضی دیده نشد که آنهم بهرحال طبیعی است چرا که وقتی بازیکن تحت فشار شدید رقابت ها قرار می گیرد در صورت باخت در بعضی موارد معترض می شود .

بهنام فرد در پاسخ به این سوال که آیا به نظر شما در رقابت های انتخابی عدالت رعایت شد گفت : به نظر من عدالت رعایت شد و مشکلی در مسابقات و همچنین انتخاب نفرات دیده نشد و به هرحال اسکلت بندی تیم ملی در اوزان 5 گانه همان نفرات ثابت هستند و فکر نمی کنم در مجموع تغییری داشته باشیم و نسبت به دوره گذشته شاید در نهایت در یک وزن شاهد تغییر باشیم .

وی در پایان خاطرنشان کرد : چیزی که مهم است این است که انسجام تیمی حفظ شود و دو دسته گی در تیم به وجود نیاید چون بزگترین آفت برای هر ورزش یکدل نبودن و عدم انسجام و روحیه تیمی است .


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار