مازنی در گفت‌وگو با باشگاه خبرگاران جوان:

عارف نماد تغییر است/ لاریجانی را در قالب فراکسیون امید تعریف می‌کنیم

منتخب مردم تهران در مجلس دهم گفت: من به شخصه، عارف را بر لاریجانی ترجیح می‌دهم.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مازنی منتخب مردم تهران در مجلس دهم در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به مسأله ریاست مجلس دهم اظهار داشت: عارف و لاریجانی هر دو شایستگی ریاست مجلس دهم را دارند. من به شخصه، عارف را بر لاریجانی ترجیح می‌دهم.

وی با بیان اینکه عارف نماد تغییر است، افزود: من به شخصه، عارف را بر لاریجانی ترجیح می‌دهم. مردم در نظام‌های دموکراتیک، هرازچندگاهی انتخابات برگزار می‌کنند تا مسئولین جابه‌جا شده و تغییر ایجاد شود.

مازنی ادامه داد: اگر عارف رئیس شود، انتظارات مردم از تغییر در فضای اجتماعی و سیاسی، بیشتر محقق خواهد شد. 

وی با تأکید بر اینکه لاریجانی را در قالب فراکسیون امید تعریف می‌کنیم گفت: لاریجانی در انتخابات، تحت حمایت فراکسیون امید بود و وی هم در سالیان اخیر، همراهی خوبی با مجموعه حامیان دولت داشته است.

مازنی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شما در تعیین ریاست مجلس دهم به رقابت قائل هستید یا تعامل ابراز کرد: هیچ منافاتی میان تعامل و رقابت نیست. کمااینکه ما در انتخابات با بخشی از اصولگرایان و حامیان دولت تعامل و با بخش دیگر از همین جریانات، رقابت کردیم. 

منتخب مردم تهران در مجلس دهم در همین‌باره خاطرنشان کرد: بعد از انتخابات، باید با آن بخشی که رقابت داشتیم، تعامل و گفت‌وگو داشته باشیم. من تعامل را بیشتر می‌پسندم اما این به معنی نفی رقابت نیست.

انتهای پیام/

  


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار